Polscy kierowcy wciąż nie wiedzą, że mogą płacić za paliwo dużo mniej. Wystarczy zrobić jedną rzecz [WYJAŚNIAMY]

Polscy kierowcy wciąż nie wiedzą, że mogą płacić za paliwo dużo mniej. Wystarczy zrobić jedną rzecz [WYJAŚNIAMY]

paliwo-przyszlosci-rewolucja-na-stacjach

Podaj dalej

Paliwo na stacjach paliw wciąż jest koszmarnie drogie. Ceny w okolicach 5,50 zł/litr niestety nikogo już nie dziwią, a zbliżające się wakacje niestety nie są dobrą informacją dla kierowców. Polacy wciąż nie wiedzą jednak, że mogą płacić za paliwo dużo mniej. Jak? SPRAWDŹ TUTAJ. 

Tanie tankowanie – to możliwe

Wystarczy zrobić jedną rzecz – planować swoje tankowanie. Stacje benzynowe oferują liczne promocje, dzięki którym możemy płacić za paliwo dużo mniej. Szczegóły znajdziecie TUTAJ. 

Wtorki i czwartki powinny być tymi dniami, kiedy tankujecie paliwo do swoich samochodów. Stacje Shell w całej Polsce oferują wtedy tańszą benzynę i Diesel. We wtorek tańszy jest Shell V-Power 95, natomiast w czwartki Shell V-Power Diesel. 

Paliwa premium w wybrane dni oferowane są w cenie normalnego. Jeśli myślicie, że zapłacicie w ostatecznym rozrachunku tyle samo, jesteście w błędzie. 

Więcej korzyści niż tylko dla portfela

Paliwo z rodziny „V-Power” ma bowiem więcej mocy, dzięki czemu silnik waszego samochodu będzie mniej wysilony. To z kolei sprawi, że spali mniej paliwa, a wy koniec końców będziecie podróżować znacznie taniej. 

Mniejsze spalanie to jednak nie wszystko. Tankując ten rodzaj paliwa wasz silnik będzie utrzymany w większej czystości. Specjalnie opracowywana benzyna i Diesel pomagają w redukcji osadzania się nagaru i innych osadów na silniku. 

Co ciekawe, kierowcy którzy choć raz zdecydują się skorzystać z tej promocji, korzystają z niej regularnie. To tylko potwierdza, że paliwa z rodziny „V-Power” dają radę. Nie bez powodu od lat opracowywane są wspólnie z takimi wyścigowymi stajniami jak Scuderia Ferrari czy BMW M Motorsport. 

Shell V-Power Diesel - pistolet paliwowy
fot. Piotr Malecki / Getty Images

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News