Hybrydowy SUV od BYD dostał europejski cennik z rabatem. Spełnia się koszmar europejskich marek

Chińczycy nie próżnują i wprowadzają do Europy nowego SUV-a. Ma wszystko, czego potrzeba kierowcom, w tym modny napęd hybrydowy. Ponadto z okazji debiutu BYD oferuje klientom Seal U DM-i z pięciocyfrowym rabatem.

BYD Seal U DMi
Podaj dalej

BYD wprowadza do salonów skuteczne narzędzie na spadek sprzedaży europejskich rywali

BYD to chiński gigant, który ma niejednego asa w rękawie. Takim jest np. nowa platforma hybrydowa BYD PHEV DM-i, której pragnie Toyota do swoich modeli, czy też nowy model typu SUV Seal U DM-i. To on otrzymał najnowszą technologię z inteligentnym trybem DualMode, która kładzie nacisk na niskie zużycie paliwa i wydajność. Dlatego strategia BYD polegająca na wprowadzeniu modelu na europejski rynek, to największy koszmar marek tj. Volkswagen i Toyota.

Hybrydowy SUV SEAL U DM-i wywoła trzęsienie ziemi ceną i oferowanymi technologiami. To nie przypadek, że tak się dzieje. Dla wielu to odpowiedź chińskich producentów na planowane cła, które mają objąć ich samochody elektryczne, ale nie hybrydowe.
Tak, czy inaczej przybycie nowoczesnego SUV-a BYD SEAL U DM-i staje się faktem. W Hiszpanii i Grecji ujawniono już jego ceny. Wiemy także, że z okazji premiery BYD przewidział pięciocyfrowy rabat na swój modny i wydajny model z etykietą EKO.

www.newsauto.gr_ SUV BYD SEAL U DMi
SUV BYD SEAL U DM-i doczekał się pierwszych pozytywnych recenzji

Nowy chiński SUV w Europie jest z pięciocyfrowym rabatem

Nie jest tajemnicą, że BYD skupił ostatnio swoją uwagę na modelach z napędem hybrydowym. SUV SEAL U DM-i wyposażony w najnowszą zdobycz technologii poducenta jest bardzo wydajny i podbił już serca europejskich dziennikarzy, którzy go testowali.

Jak informowaliśmy, BYD zaproponował, aby cena jego pojazdów PHEV była na tym samym poziomie, co modeli spalinowych. Cenniki dla Hiszpanii i Grecji wskazują, że chętnych na taki zakup nie będzie brakowało.

W Hiszpanii BYD SEAL U DM-i pojawi się w trzech wersjach, których cennik wygląda następująco:
Boost – 38 500 euro,
Comfort – 40 500 euro,
Design – 45 500 euro.

Z okazji premiery BYD oferuje klientom rabat na zakup modelu 3 510 euro, jeśli zamówią go wcześniej. Taka oferta obowiązuje do 31 sierpnia 2024 roku i będzie obowiązywać dla pierwszych 200 egzemplarzy niezależnie od wersji pojazdu. To oznacza, że nowy SUV od BYD można zamówić, wydając 34 990 euro, co stanowi wartość niecałych 150 000 zł. Otrzymamy wzamian model o mocy 218 KM (160 kW) i 300 Nm.

Lista wyposażenia standardowego jest długa. Zawiera m.in.szereg systemów, elektryczny panoramiczny szyberdach,19-calowe felgi aluminiowe, tapicerkę ze skóry wegańskiej, tryby jazdy: Eco, Normal, Sport i Snow, kamerę wizyjną 360º.

Dla Skody Kodiaq PHEV koncernu Volkswagen i wielu innych odpowiedników SUV-a w Europie pod tym względem to mocny rywal. W Grecji cennik wygląda podobnie, co oznacza, że chiński gigant zamierza uczynić BYD SEAL U DM-i hitem. Dla europejskich odpowiedników  PHEV to zbliżający się koszmar, który przejedzie w trybie elektrycznym ok.80 km (WLTP).

BYD Seal U DM-i
BYD Seal U DM-i

Dlaczego taki SUV będzie świetnie się sprzedawał?

Jak zauważyli europejscy dziennikarze, SEAL U DM-i jest dokładnie przemyślany i gotowy sprostać wymaganiom nowoczesnego SUV-a. Poza estetyką i świetnym projektem kabiny najważniejszym elementem chińskiego SUV-a jest oczywiście technologia Super DM. To ona rozwiewa wątpliwości wobec ładowalnej hybrydy, która doskonale porusza się pomiędzy światem elektrycznym i termicznym, wykorzystując innowacyjną technologię. Pokonanie dystansu 200 km w szybkim tempie zaowocowało zużyciem paliwa w teście na poziomie 4,7 l/km.

System hybrydowy SEAL U DM-i oprócz oszczędności, zapewnia przyjemne osiągi w każdych warunkach. Ważną wiadomością dla europejskich klientów jest fakt, że oprócz fabrycznej gwarancji na akumulator układu hybrydowego (8 lat lub 200 000 km) mają pewność, że po osiągnięciu tego momentu jego sprawność będzie na poziomie 70 %. Silnik elektryczny objęty jest gwarancją na 8 lat lub 150 000 km.

Chiński SUV jest bardzo przestronny, co już przetestowano,  podkreślając iż wysoka linia dachu i rozstaw 2765 mm zapewnia, zwłaszcza pasażerom z tyłu, znaczną przestrzeń nad głowami i nogami. Bagażnik oferuje pojemność 425 litrów (w wersji AWD), którą po złożeniu siedzeń można powiększyć do 1440 litrów. Ergonomia jest nienaganna, a system operacyjny jest elegancki i dobrze zorganizowany. Jeśli całość do tego ubierzemy w nowoczesne i modne nadwozie, które wychodzi spod ręki byłych projektantów modeli Audi i Lamborghini to mamy gotowy przepis na sukces. BYD wprowadzi do salonów swoją nową broń na europejskich producentów we wrześniu tego roku.

Przeczytaj również