Nowość znanego producenta wstrząśnie rynkiem hybryd. Jego nowoczesny SUV będzie w cenie benzyniaka

Nie jest tajemnicą, że rynek i zapotrzebowanie klientów kręci się wokół napędów hybrydowych i SUV-ów większych lub bardziej kompaktowych. Na czele tego rynku stoją modele Toyoty znane z niezawodności. Jednak jak się okazuje, wkrótce wiele może się zmienić za sprawą nowej strategii marki BYD.

Seal U DM-I plug-in hybrid SUV
Podaj dalej

Cena nowego hybrydowego SUV-a BYD wstrząśnie europejskimi markami

Wszystko wskazuje na to, że chiński BYD szykuje prawdziwy zamach stanu na sprzedaż europejskich marek. Jego nowość, hybrydowy SUV SEAL U DM-i wywoła trzęsienie ziemi ceną i oferowanymi technologiami. To nie przypadek, że tak się dzieje. To nowa broń chińskich producentów na kwestię ceł, jakie przyjdzie im płacić za samochody elektryczne.

To właśnie hybrydy typu plug-in są nową bronią wystawioną przeciwko europejskim producentom. Ci będą mieli poważny problem, bo BYD już przygotowuje nowego Seal U DM-i i zapowiada się, że SUV będzie kosztował tyle, ile zwykły samochód spalinowy.

Tym samym wielka nowość w ofercie modelowej BYD, która trafi na europejski rynek, zapowiada się na prawdziwą rewolucję. Nie jest tajemnicą, że w ostatnich miesiącach znane europejskie marki poszukują skutecznych narzędzi, by móc konkurować z azjatyckimi rywalami.

BYD zaś odkładając wprowadzenie na rynek nowych samochodów elektrycznych, skupił się na ofercie modeli z napędem hybrydowym typu plug-in.

BYD Seal U DM-i
SUV BYD Seal U DM-i jest już oferowany w Turcji dużo taniej niż Toyota RAV

BYD Seal U DM-i trafi do sprzedaży w całej Europie

Nie jest tajemnicą, że BYD wie, jak podbić serca tysięcy Europejczyków modelami z zerową emisją spalin. Teraz przyszła kolej na pierwszy model PHEV. To SUV, który wyróżnia się nie tylko designem, technologią pokładową i mocą 204 KM.

Seal U DM-i z maksymalną autonomią w trybie elektrycznym wynoszącą 70 kilometrów chce zmieść z rynku konkurencję ceną zakupu. Marki europejskie, które mają już problem z ofertą samochodów elektrycznych, oferowanych drożej niż ma to miejsce w przypadku modeli z Azji, mogą sobie z tym nie poradzić. Jedyne czym mogą skusić klientów to na przykład zasięg ponad 100 km w trybie elektrycznym, jak ma to miejsce np. w przypadku Volkswagena.

Jednak trzeba pamiętać, że BYD zaproponowało, aby cena jego pojazdów PHEV była na tym samym poziomie, co modeli spalinowych. Cła zaś mają objąć jedynie samochody elektryczne. To oznacza, że samochody hybrydowe chińskich marek wpędzą europejskich producentów w poważne kłopoty. SUV BYD SEAL U DM-i jest w stanie pokonać ceną nie tylko nową Skodę Kodiaq PHEV, ale także Kodiaqa 1.5 eTSI o mocy 150 KM.

Przeczytaj również