Uwielbiany SUV Kia wjedzie na scenę całkowicie odmieniony
Rok 2025 będzie bardzo ważny dla Kia. Poza tym, że szykuje znacznie ciekawsze portfolio pojazdów elektrycznych uwzględniające np. premierę modelu EV5, to zamierza całkowicie zmienić flagowego SUV-a Sportage.
To będzie już piąta generacja topowego modelu marki, który cieszy się dużym uznaniem w Polsce. Transformacja Sportage ma umocnić jego pozycję na rynku tak, by nieprzerwanie stanowił filar marki w segmencie SUV na całym świecie. Dlatego nowa generacja modelu przejdzie gruntowne zmiany.
Przeprojektowanie obejmie odnowione nadwozie. Teraz będzie na wzór nowoczesnych modeli Kia, w związku z tym Sportage wizualnie uzyska nową tożsamość. Oczekuje się, że wnętrze doczeka się znacznych ulepszeń. Pod względem technologii i łączności Sportage wykona duży skok naprzód. Ponadto integracja najnowocześniejszych systemów ma spełnić oczekiwania europejskich kierowców.
Nowa Kia Sportage pod względem mechanicznym będzie dostępna w wersjach: z lekka hybrydą (MHEV) z hybrydą z własnym ładowaniem (HEV) oraz w wersji z wtyczką (PHEV).
Kia chce wstrząsnąć rynkiem w 2025 roku
Zarówno debiut odmienionej Kia Sportage, jak wzmocnienie oferty o elektryczny model EV5 stanowią mocny cios w konkurentów w segmencie SUV. Unowocześniony bestseller i jego elektryczny odpowiednik to niejedyne czym Kia chce podbić sprzedaż.
Dni EV organizowane przez markę w Korei Południowej stały się okazją do tego, by pokazać, iż ma zanadrzu inne nowości. Koncepcyjne EV3 i EV4 to kolejne elementy układanki dla strategii marki, jeśli chodzi o elektryfikację katalogu dla klientów. Chociaż prezentowane jako wersje koncepcyjne, to wiadomo, że zadebiutują w niedalekiej przyszłości.
Model EV3 trafi do segmentu małych SUV-ów. Ten rośnie w siłę i ma duży potencjał. Drugi nie jest SUV-em. To czterodrzwiowa limuzyna o innowacyjnym designie z pionowo rozmieszczonymi reflektorami i wnętrzem, które obiecuje nowe technologie i luksusową powierzchnię.
Kia już zapowiedziała, że zamierza posiadać osiem zakładów produkcyjnych, by móc bez zbędnej zwłoki oferować swoje modele klientom w Europie.