To będzie trudny rywal dla SUV-a Dacii Spring oraz elektrycznego Citroëna i Renault
W niedalekim czasie nawet ci, którzy nie mieli zamiaru zaglądać do salonów MG Motor będącego w rękach giganta SAIC, mogą zmienić zdanie. Nie jest tajemnicą, że plany mogą się zmieniać, gdy w grę wchodzi atrakcyjna cena nieosiągalna dla rywali.
Już od dawna MG Motor daje nam jasno do zrozumienia, że ma zamiar stać się jednym z referencyjnych marek nie tylko w segmencie SUV, ale także wśród tanich samochodów elektrycznych. Producent ma świadomość, że w Europie jest wielu kierowców, którzy poszukują nowego auta, nie mają na myśli oferty producenta. Jednak konsekwentnie realizują swój plan.
Lądują w Europie z tanimi opcjami spalinowymi i hybrydowymi. W tym także w poszukiwanym nadwoziu SUV. W dalszej kolejności zacznie się ofensywa produktowa uwzględniająca tak samo tanie i konkurencyjne modele elektryczne. Ten nowy etap rozpocznie model MG2, który przybędzie już w 2025 roku.
Przyszły MG2 ma jeden cel- stać się bestsellerem w Europie
Nie jest tajemnicą, że w ofercie MG Motor mamy już bardzo atrakcyjny elektryczny model MG4. Nie jest SUV-em, ale i tak systematycznie pnie się ku górze w rankingach sprzedaży. Jednak teraz producenci skupiają sie na poszerzaniu oferty o miejskie modele z silnikiem elektrycznym. Tutaj dla wielu barierą nie do pokonania jest wysoka cena.
MG Motor mając na swoim koncie lata doświadczeń z elektrycznym wariantem SUV-a MG ZS czy wspomnianego MG4 robi pierwszy krok w kierunku ofensywy produktowej w 100% elektrycznej.
Nowy MG2 jest jeszcze tajemnicą, jeśli chodzi o wygląd, bo na tę chwilę marka nie opublikowała żadnego oficjalnego wizerunku. Jednak w sieci już zaczynają się pojawiać wizje tego, jak model mógłby wyglądać.
Twórca cyfrowy Avarvarii liczy, że przyszły pogromca elektrycznego SUV-a Dacii będzie w połowie między modelem MG4 a nowym MG3. Ta przedstawiona na zdjęciu i nagraniu tutaj wizualizacja wygląda interesująco.
Pomysł producenta jest taki, aby zaprezentować światu swoje nowe MG2 pod koniec 2025 roku. Pod względem kosztu zakupu ma się znajdować poniżej taniego elektrycznego SUV-a Dacii oraz elektrycznych Citroena eC3 i Renault 5. Wydatek ok. 20 000 euro oznacza, że będzie dla nich trudnym rywalem. Chińczycy idą na całość, bo za tyle chcą oferować przyzwoitą autonomię i nadwozie o długości około 4 metrów.
Uwzględniając oferowane na wielu rynkach Europy dofinansowania, MG2 nie będzie miało problemu, by stanąć na podium najlepiej sprzedających się miejskich elektryków. Wykorzysta doświadczenie marki w zakresie mobilności elektrycznej, aby stanowić praktyczną i opłacalną opcję dla konsumentów.