Kierowco, korzystasz z iPhone'a? Lepiej wstrzymaj się z najnowszą aktualizacją oprogramowania

Najnowsza aktualizacja dla telefonów iPhone może powodować szereg problemów z aplikacją Apple CarPlay – zauważają użytkownicy narzekający na aktualizację na forach Apple. 

Kierowco, korzystasz z iPhone’a? Lepiej wstrzymaj się z najnowszą aktualizacją oprogramowania
Podaj dalej

Wadliwy iOS 13.4.1

W ciągu ostatnich kilku tygodni liczba osób obwiniających system iOS 13.4.1 za zepsute wrażenia z Apple CarPlay rośnie. Na forach pojawia się wiele raportów o błędach, a użytkownicy informują o tym, że ich system CarPlay po prostu przestał działać po aktualizacji systemu. 

Przed aktualizacją wszystko działało bardzo dobrze, natomiast po aktualizacji już następnego dnia wystąpiły problemy w ich samochodach. Nie oznacza to jednak, że wszyscy użytkownicy są „zagrożeni”. Pojawiają się również komentarze ludzi, którzy zaktualizowali telefon do iOS 13.4.1, u których wszystko działa poprawnie. 

– CarPlay działał na moim iPhone XR dwa dni temu i oceniałem go na 5. Zaktualizowałem telefon do iOS 13.4.1 i podłączyłem go do mojego samochodu za pomocą kabla USB i mam problemy. Okno CarPlay pojawia się, ale kiedy próbuję cokolwiek zrobić, przestaje działać i zostaje odłączony. Wypróbowałem nowy kabel i wynik jest taki sam – czytamy na jednym z forów. 

Wygląda na to, że obecnie nie da się obejść tego problemu. Użytkownicy, których dotyczy ten problem, niewiele mogą zrobić. Dlatego też polecamy wszystkim, którzy jeszcze nie zaktualizowali swojego telefonu, by narazie tego nie robili. 

Na ten moment nie wiadomo, czy Apple jest świadome problemu. Jeśli znalazłeś się w grupie osób, która zaktualizowała telefon i jej system przestał działać, skontaktuj się z usługami wsparcia Apple i poproś o pomoc.

Przeczytaj również