Ten tani Diesel przejechał 585 000 kilometrów bez żadnej wizyty w warsztacie! Po prostu WOW

Ten tani Diesel przejechał 585 000 kilometrów bez żadnej wizyty w warsztacie! Po prostu WOW

Podaj dalej

Ten Diesel pokonał ponad 585 000 kilometrów bez żadnych napraw, czy wizyt u mechanika! Wydaje się niemożliwe, prawda? A najlepsze w tym wszystkim jest to, że chodzi o jeden z najtańszych samochodów, jakie można znaleźć na rynku. 

Stany Zjednoczone jakich nie znasz. 6 zdumiewających ciekawostek cz.2

Diesel i ogromny przebieg bez napraw

tata-indica-diesel-przebieg

Tata Indica to wyjątkowy samochód na indyjskim rynku. Został zaprezentowany w 1998 roku na Auto Expo, a firma zyskała duże uznanie za swój projekt. Był to produkt szyty na miarę na rynek indyjski. A w Europie sprzedawany był pod nazwą City Rover. W Europie nie osiągnął żadnych kosmicznych sukcesów, ale poniższy przykład pokazuje, że może błędnie? To, co sprawiło, że Indica była tak wyjątkowa, to silnik spalinowy typu Diesel. 

Ale żaden inny samochód osobowy w tym segmencie nie mógł pochwalić się silnikiem wysokoprężnym. Diesel oczywiście przyciągał kolejnych klientów, ponieważ silniki te są wyjątkowo oszczędne. Samochód został wycofany ze sprzedaży w 2018 roku, ale po indyjskich drogach wciąż jeździ mnóstwo egzemplarzy tego popularnego wozidełka. Ten konkretny Diesel przejechał prawie 600 000 km bez żadnej naprawy przy silniku. 

To niesamowite osiągnięcie, nawet jak na silnik wysokoprężny. Ten konkretny samochód z przebiegiem prawie 600 000 km należy do klienta z miejscowości Kerala. Niecodziennie mamy do czynienia z samochodem, który pokonał taki dystans, bez żadnej usterki czy awarii. 

tata-indica-diesel-przebieg

Ale jak to możliwe?

Jego Diesel wyjechał na drogi 14 sierpnia 2009 roku. Każdego roku gość przejeżdżał około 60 000 km. Właściciel pojazdu widoczny jest na zdjęciach wraz z personelem „Tata”. Choć samochód ma już ponad 10 lat, jego stan jest bardzo dobry. 

Wygląda na to, że wlaściciel dobrze dbał o swój samochód. Według informacji dealera samochód pokonał ten dystans bez żadnych napraw przy silniku. 

Silniki typu Diesel mają dłuższą żywotność od benzyn. A ta Tata Indica jest tego najlepszym przykładem! 

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News