Co zostanie, a co się zmieni?
Od 1996 roku MMC Car Poland pełni rolę generalnego dystrybutora samochodów, części zamiennych i akcesoriów Mitsubishi Motors w Polsce. Nowa spółka, ASTARA Poland, jako część globalnej grupy ASTARA dalej będzie pełnić tę funkcję. Firma w ramach planu rozwoju pragnie również poszerzyć swoją skalę działań, aby móc prezentować nowe marki. Spółka wdroży własny ekosystem dystrybucji, łączności i mobilności w Polsce, który będzie wykorzystywać najnowsze rozwiązania technologiczne. Zaawansowana cyfryzacja usprawni zakup samochodu oraz pozwoli na rozwój nowych usług. Prace te wiążą się z transformacją całej branży, a także są odpowiedzią na wyzwania naszych czasów.
MMC Car Poland jako nowa ASTARA Poland
„ASTARA w Polsce to zespół pasjonatów motoryzacji. Duża grupa pracowników pracuje w firmie od 26 lat, czyli od daty powstania spółki. Jako doświadczony zespół ekspertów z branży motoryzacyjnej od ponad ćwierćwiecza odpowiadamy za dystrybucję, sprzedaż i serwis samochodów marki Mitsubishi. W ciągu 26 lat sprzedaliśmy ponad 100 000 samochodów Mitsubishi. Sieć autoryzowanych stacji dealerskich Mitsubishi Motors w Polsce tworzy obecnie 26 punktów sprzedaży i 40 stacji serwisowych, w których łącznie znajduje zatrudnienie około 1000 osób.
Od zawsze nasza strategia była skoncentrowana na Kliencie i jego potrzebach. Teraz dzięki innowacyjnym rozwiązaniom ASTARA będziemy potrafili w jeszcze lepszym stopniu odpowiedzieć na rosnące oczekiwania Klientów, proponując różnorodne formy własności i użytkowania pojazdów – od zakupu z wieloma formami finansowania, przez krótko i długookresowy wynajem, a także subskrypcję i systemy łączności.
Wejście do międzynarodowej i wielomarkowej grupy ASTARA otworzyło przed nami szerokie możliwości rozwoju firmy. Obecnie intensywnie pracujemy zatem także nad planami współpracy z innymi markami i wdrożenia innowacyjnych systemów dystrybucji, mobilności i łączności. Dążąc do jak najlepszej wydajności operacyjnej przy wykorzystaniu wiedzy i zasobów grupy współpracujemy też ściśle z innymi krajami i regionalnymi przedstawicielstwami firmy ASTARA. Jednym z przykładów jest kooperacja z ASTARA Western Europe w celu integracji działań dla Isuzu Poland – polskiego przedstawicielstwa tej marki, która obecnie dzieli z nami przestrzeń biurową” – podsumowuje Piotr Szewczyk, dyrektor operacyjny ASTARA Poland.