Ford Mustang Mach-E rok po premierze stał się pionierem polskiego rynku pojazdów elektrycznych

Miesiąc temu Ford Mustang Mach-E został ogłoszony najlepiej sprzedającym się samochodem elektrycznym w naszym kraju. Co więcej, statystyki sprzedaży po 7 miesiącach tego roku wskazują na to, że popularność Mustanga jest niezmienna. Od początku 2022 roku do nabywców trafiło już 438 sztuk tego elektryka.

Ford Mustang Mach-E rok po premierze stał się pionierem polskiego rynku pojazdów elektrycznych
Podaj dalej

Co wyróżnia Mustanga Mach-E na tle innych? W jakich miastach najczęściej jest widywany?  

Wśród zalet Mustanga Mach-E na pewno jest jego atrakcyjna sylwetka, która wciąż przyciąga wzrok przechodniów oraz kierowców. Wnętrze tego elektrycznego SUV-a jest niezwykle przestronne i dopracowane. Dodatkowo posiada bogate wyposażenie standardowe z zakresu bezpieczeństwa, komfortu, a także wsparcia kierowcy. Model ten łączy w sobie świetne osiągi z zaskakująco dalekim zasięgiem. Ponadto pojazd staje się coraz lepszy, dzięki bezprzewodowym aktualizacjom, które można wykonać w dowolnym czasie i w dowolnym miejscu.

Mustang Mach-E jest w stanie zadowolić niejednego kierowcę, a najbardziej upodobali go sobie mieszkańcy Warszawy, Wrocławia i Poznania.

Mustang Mach-E z dynamicznym rozwojem w segmencie pojazdów w pełni elektrycznych

Faktem jest, że 1jest jednym z najciekawszych przedstawicieli rozwijającego się segmentu samochodów w pełni elektrycznych. Warto podkreślić to, że udział pojazdów BEV na rynku motoryzacyjnym stale rośnie. Możemy zaobserwować to zarówno w Europie, jak i w Ameryce Północnej. 

Również Polska jest idealnym przykładem wzrostu sprzedaży w porównaniu do wyników z ubiegłego roku. Rok temu w lipcu do klientów trafiło zaledwie 355 sztuk BEV, natomiast w bieżącym roku wynik ten wynosi 798 pojazdów całkowicie elektrycznych. Dynamika sprzedaży jest równie imponująca – w tym roku do konsumentów trafiło 5 605 egzemplarzy, podczas gdy rok temu było ich tylko 2 773 sztuk. To niesamowite, że wzrost w przeciągu roku wzrósł o ponad 100%. 

Elektryczny Mustang to świetna wizytówka Forda

,,Mustang Mach-E odzwierciedla strategiczne podejście Forda do idei elektromobilności. Polega ono na tym, by oferować klientom niezwykle dopracowane i przemyślane modele będące ikonami w swoich segmentach. Tak postąpiliśmy nie tylko z Mustangiem, ale także z Transitem będącym synonimem auta dostawczego w Europie oraz kultowym amerykańskim pick-upem F-150. Dzięki temu pozwalamy klientom dokonać realnego wyboru i zdecydować się na pojazd całkowicie elektryczny bez konieczności rezygnacji z osiągów, jakości prowadzenia, komfortu i bezpieczeństwa. Dodatkowo innowacyjne bezprzewodowe aktualizacje sprawiają, że nasze modele BEV stają się coraz lepsze mimo upływu czasu, mogą także w przyszłości oferować funkcje niedostępne w momencie sprzedaży samochodu, co szczególnie zyskuje uznanie użytkowników tych aut” – powiedział Atilla Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska Sp. z o.o.

 

 

Przeczytaj również