Lexus nie przestaje się rozwijać
Lexus Central Europe prężnie rozwija swoją sieć dilerską w Polsce. W ostatnich dwóch latach powstały salony Lexus Trójmiasto oraz Lexus Warszawa Radość, a w Małopolsce otwarto największy salon w Europie – Lexus Kraków-Zakopiańska. W sumie działa już 14 obiektów, które w 2021 roku przyjęły ponad 10 tys. zamówień na nowe modele.
Marka Lexus skrupulatnie wybiera nowe lokalizacje salonów i planuje dalsze zwiększanie liczby obiektów, by osiągnąć 100-procentowe pokrycie sprzedaży rynku premium w Polsce. Do 2023 roku sieć dilerska ma liczyć 20 punktów. Jako odpowiedź na rosnące zainteresowanie marką Lexus, w kolejnych dwóch latach w planach jest otwarcie trzech salonów w największych polskich aglomeracjach, a także trzech bardziej kameralnych obiektów w miastach satelitarnych.
„Jako Lexus Central Europe szykujemy się na nową erę w historii naszej marki. Cieszy nas sukces drugiej generacji modelu NX, a także dobrze przyjęte światowe premiery nowego RX-a oraz pierwszego elektrycznego auta zbudowanego od podstaw, modelu RZ. Rośnie liczba zamówień, a chcemy, by samochody Lexusa były dostępne w każdym zakątku Polski, dlatego rozbudowujemy naszą sieć dilerską. Naszym wyróżnikiem na rynku jest wyjątkowa jakość obsługi, którą doceniają nasi klienci i za którą byliśmy wielokrotnie nagradzani” – mówi Stanisław Piasecki, Menedżer Projektu Lexus Experience w Lexus Central Europe.
Marka chce w dalszym ciągu rozwijać się w Polsce
Salony Lexusa funkcjonują zgodnie z zasadami japońskiej gościnności Omotenashi. Projekt Lexus Experience, czyli 5-gwiazdkowej jakości obsługi, oparto o trzy filary: przewidywanie oczekiwań klientów, dbałość o szczegóły oraz wyrażanie wdzięczności. Dodatkowo, gośćmi salonów Lexusa zajmuje się Omotenashi Manager, którego rolą jest dbałość o to, aby każdy klient został zauważony, serdecznie przywitany i był przez cały czas pod opieką. Oprócz tego nadzoruje pracę całego zespołu, czyli Doradców ds. Samochodów Nowych, Używanych, Serwisu oraz Recepcji, żeby mieć pewność, iż każdy z nich realizuje listę rygorystycznych standardów w pracy z każdym klientem. To absolutny wyróżnik w klasie premium.