20 salonów Lexusa do końca 2023 roku. Marka nie przestaje się rozwijać

Sieć dilerska Lexus Central Europe cały czas się rozrasta. Marka planuje, że do końca 2023 roku zwiększy ilość swoich salonów w Polsce z 14 do 20. Do 2023 roku Lexus planuje otwarcie kolejnych sześciu obiektów, a jak doskonale wszystkim wiadomo – polskie salony marki należą do jednych z najlepszych w Europie.

20 salonów Lexusa do końca 2023 roku. Marka nie przestaje się rozwijać
Podaj dalej

Lexus nie przestaje się rozwijać

lexus wypadek

Lexus Central Europe prężnie rozwija swoją sieć dilerską w Polsce. W ostatnich dwóch latach powstały salony Lexus Trójmiasto oraz Lexus Warszawa Radość, a w Małopolsce otwarto największy salon w Europie – Lexus Kraków-Zakopiańska. W sumie działa już 14 obiektów, które w 2021 roku przyjęły ponad 10 tys. zamówień na nowe modele.

Marka Lexus skrupulatnie wybiera nowe lokalizacje salonów i planuje dalsze zwiększanie liczby obiektów, by osiągnąć 100-procentowe pokrycie sprzedaży rynku premium w Polsce. Do 2023 roku sieć dilerska ma liczyć 20 punktów. Jako odpowiedź na rosnące zainteresowanie marką Lexus, w kolejnych dwóch latach w planach jest otwarcie trzech salonów w największych polskich aglomeracjach, a także trzech bardziej kameralnych obiektów w miastach satelitarnych.

„Jako Lexus Central Europe szykujemy się na nową erę w historii naszej marki. Cieszy nas sukces drugiej generacji modelu NX, a także dobrze przyjęte światowe premiery nowego RX-a oraz pierwszego elektrycznego auta zbudowanego od podstaw, modelu RZ. Rośnie liczba zamówień, a chcemy, by samochody Lexusa były dostępne w każdym zakątku Polski, dlatego rozbudowujemy naszą sieć dilerską. Naszym wyróżnikiem na rynku jest wyjątkowa jakość obsługi, którą doceniają nasi klienci i za którą byliśmy wielokrotnie nagradzani” – mówi Stanisław Piasecki, Menedżer Projektu Lexus Experience w Lexus Central Europe.

Marka chce w dalszym ciągu rozwijać się w Polsce

Salony Lexusa funkcjonują zgodnie z zasadami japońskiej gościnności Omotenashi. Projekt Lexus Experience, czyli 5-gwiazdkowej jakości obsługi, oparto o trzy filary: przewidywanie oczekiwań klientów, dbałość o szczegóły oraz wyrażanie wdzięczności. Dodatkowo, gośćmi salonów Lexusa zajmuje się Omotenashi Manager, którego rolą jest dbałość o to, aby każdy klient został zauważony, serdecznie przywitany i był przez cały czas pod opieką. Oprócz tego nadzoruje pracę całego zespołu, czyli Doradców ds. Samochodów Nowych, Używanych, Serwisu oraz Recepcji, żeby mieć pewność, iż każdy z nich realizuje listę rygorystycznych standardów w pracy z każdym klientem. To absolutny wyróżnik w klasie premium.

 

Przeczytaj również