Jedną z najważniejszych cech jest nowe, zestrojone zawieszenie STI. Opisywany wariant dostanie zawias ze zmienionymi sprężynami, elektrycznie sterowanymi amortyzatorami i rozpórkami. Zmieniono również przełożenie układu kierowniczego, oraz zastosowano układ hamulcowy Brembo. Kierowcy mogą wybierać pomiędzy trybami Comfort, Normal i Sport, korzystając z selektora trybu jazdy, który do tej pory był dostępny tylko w wersji GT.
Klienci dostaną również:
- 19-calowe wieloramienne felgi aluminiowe z satynowym szarym wykończeniem,
- czarne obudowy lusterek bocznych,
- antenę w kształcie płetwy rekina i tylny spoiler w kolorze Crystal Black Silica
Wewnątrz również trochę zmian
Wewnątrz znajduje się nowy, cyfrowy zestaw wskaźników o przekątnej 12,3 cala. Niebieskie akcenty uzupełniają panele drzwi, kierownicę, dźwignię zmiany biegów i podparcia siedzeń. Logo STI można zobaczyć na przycisku START. Samochód jest wyposażony w przednie fotele Recaro z ośmiostopniową elektryczną regulacją, tapicerkę Ultrasuede w kolorze czarnym z niebieskimi akcentami oraz wytłoczenie „WRX tS” na zagłówkach i dywanikach podłogowych.
Subaru wspomina także o najnowszej wersji swojego 11,6-calowego systemu informacyjno-rozrywkowego z bezprzewodową integracją ze smartfonem, Bluetooth i SiriusXM. Ciekawym aspektem jest to, że firma zdecydowała się zrezygnować z elektrycznie sterowanego, szklanego dachu panoramicznego. Uzasadnienie jest zaskakujące. Ktoś w Subaru wpadł na to, że być może ktoś będzie jeździł tym autem po torze w kasku. Co więcej, rezygnując z „panoramy”, producentowi udało się zaoszczędzić odrobinę na całkowitej masie samochodu.
A co pod maską?
Moc nadal pochodzi z tego samego 2,4-litrowego silnika Boxer, który wytwarza 271 KM przy 5600 obr./min i moment obrotowy 350 Nm. Subaru zaprezentuje WRX tS 2025 podczas Wicked Big Meet 2 czerwca. Czyli jak zawsze podczas największego festiwalu entuzjastów Subaru w USA.
Model zacznie pojawiać się u dealerów w całym kraju w pierwszym kwartale przyszłego roku. Ceny nie zostały jeszcze ujawnione jednak prawdopodobnie będą kosztować więcej niż aktualny topowy model WRX GT 2024. Cena tego ostatniego wynosi 44 215 USD. Mniejsze modele TR, Limited i Premium kosztują odpowiednio 41 655 USD, 39 015 USD i 34 635 USD, a podstawowy WRX 2024 zaczyna się od 32 735 USD.