Topowa marka chce, by jej SUV nadal był bestsellerem
Nie jest tajemnicą, że japońska marka Toyota zamieniła swój model topowy w bardzo ciekawą opcję w segmencie, w którym ma wielu rywali. Marka, która jest na szczycie, zawdzięcza swój sukces swojej ofercie, która zawiera modele z napędem hybrydowym, który pozwala na automatyczne ładowanie, bez konieczności korzystania z wtyczki. To rodzaj mechaniki, która jest coraz bardziej popularna.
Biorąc pod uwagę, że pierwsza generacja tego modelu odniosła prawdziwy sukces sprzedażowy, wszystko wskazuje na to, że nowo przybyła druga generacja, nowy model, w którym Toyota robi krok do przodu pod każdym względem. Jej SUV C-HR w dalszym ciągu jest jednym z najlepszych- sprzedających się modeli w swoim segmencie, a przede wszystkim mocny rywal dla Kia Niro. To model o nieco innej koncepcji i nadwoziu, ale jego silniki hybrydowe są również jednym z jego najlepszych argumentów przeciwko Toyocie. Japończycy chcą jednak, by C-HR nadal był bestsellerem.
Nowa generacja C-HR jest droższa więc producent oferuje różne opcje
Pojawienie się nowej generacji w oczywisty sposób spowodowało wzrost ceny SUV-a Toyoty. Japońska marka chcąc w dalszym ciągu czynić z niego jeden najlepiej sprzedających się modeli, zdecydowała się na różne promocje i rabaty, które obniżają jego cenę o ponad 10 000 zł.
W przypadku wersji z silnikiem o mocy 140 KM o poj. 1.8 l mamy do czynienia z samoładującą się hybrydą. To mechanizm stosowany także w innych modelach takich jak Corolla. To ewolucja znanych już silników hybrydowych japońskiej marki, posiadająca większą moc niż poprzednie wersje. Ponadto może się pochwalić jeszcze mniejszym zapotrzebowaniem na paliwo. To jedna z największych zalet tego typu silników, gdy są regularnie eksploatowane w środowisku miejskim.
Trzeba także pamiętać, że już w najniższym poziomie wyposażenia SUV Toyoty ma najnowocześniejsze technologie japońskiej marki. Już w wersji podstawowej otrzymamy ogromną liczbę systemów wspomagań prowadzenia, a także systemów bezpieczeństwa. To już dwa z najważniejszych argumentów przemawiające na korzyść japońskiego modelu. W związku z tym w miarę upływu kolejnych miesięcy popyt na C-HR będzie rósł. Należy się spodziewać, że będzie jednym z najlepiej sprzedających się modeli.
Taki SUV na wyprzedaży to wydatek niecałych 150 000 zł. Tyle kosztuje wersja Style wyposażenia modelu. Tańsza wersja Comfort rozeszła się w okamgnieniu. Oprócz rabatu do 8600 zł producent oferuje specjalną ofertę akcesoryjną, na której można zyskać ekstra 1000 zł. Producent zadbał także o atrakcyjne finansowanie zakupu modelu. Zarówno dla przedsiębiorców, jak i klientów prywatnych. SUV z rocznika 2024 to wydatek co najmniej 139 900 zł. Tyle kosztuje wersja Comfort wyposażona m.in. w 2-strefową automatyczną klimatyzację,17′ calowe felgi, system multimedialny Toyota Smart Connect® z kolorowym ekranem dotykowym (8″ HD). Czytaj także: Oszczędny SUV z najlepiej sprzedającym się napędem jest teraz z rabatem blisko 40 000 zł