Tak jak model Dacii on także skupia duże zainteresowanie doskonałą relacją jakości do ceny
Podobnie jak pierwszy elektryczny model Dacii –Spring, jest on „made in China”. Jest dobrą, piękną i bardzo tanią propozycją na transport w dobie elektryfikacji. Prosty pod względem oferowanych funkcji Spring to dobra alternatywa na poruszanie się wyłącznie w miastach. Problem w tym, że ma coraz więcej konkurentów, którzy walczą o uwagę i pieniądze klientów budżetowej marki z Rumunii. Mają podobnie jak Dacia, bardzo dobrą relację jakość- cena.
Taką propozycję pokazał BYD, prezentując model o nazwie Seagull na targach motoryzacyjnych w Szanghaju. Nie mogło stać się inaczej- wzbudził duże zainteresowanie, pomimo tego, że ceny, jaka będzie obowiązywała w Europie, jeszcze nie ujawniono. Na początek sprzedaży w Chinach mowa jest o kwotach od 15 000 do 20 000 euro. To za najprostszą wersję, co czyni go nieco droższym od Dacii Spring.
#BYD Seagull official interior pics. W the whale-tale steering wheel, 5″ instrument panel & 12.8″ screen, 2 cup holders & wireless charging pad. 2 seats in the back. Based on e-platform 3.0. 3780/1715/1540, 2500. 75hp motor. 300km CLTC range. Price range: $11.6-14.5K. @BYDGlobal pic.twitter.com/YxzDY5K6IA
— Tycho de Feijter (@TychodeFeijter) April 12, 2023
BYD Seagull powstał z myślą o tym, by królować w Europie
Chiński producent chce, by BYD Seagull stał się jednym z najlepiej sprzedających się samochodów elektrycznych na starym kontynencie. Ma bardzo atrakcyjny wygląd, a na dodatek zyska dużo lepsze wyposażenie pod każdym względem i zasięg ok. 300 km. Wystarczający, do codziennego użytkowania w mieście.
Plan producenta jest taki, by BYD Seagull trafił na różne europejskie rynki już w 2024 r. Jako model do poruszania się po mieście, wolny od emisji i opłat może już od samego początku stać się jednym z najchętniej wybieranych modeli w swoim segmencie.
NIE PRZEGAP