To jest teraz bezpośredni rywal dla hitu Dacii. Jest eko w standardzie i ma świetną niską cenę

Czy można mieć w ofercie model, który stanie się bezpośrednim rywalem Dacii, pomimo że pod każdym względem odbiega się od hitu rumuńskiego producenta? Nie jest tajemnicą, że budżetowa marka stała się wzorem dla wielu producentów. Niektórym udało się pójść naprzód i stworzyć tanią alternatywę dla tych, którzy szukają czegoś innego niż Dacia.

konkurent dla dacii fiat panda
Podaj dalej

Fiat zrobił z tego modelu mocnego rywala dla hitu od Dacii

W Europie to teraz Panda jest cenowo atrakcyjną alternatywą dla tanich rumuńskich modeli Dacii. Dla kierowców poszukujących taniego odniesienia, włoski model z trzeciej generacji jest świetną propozycją.

Włosi poczynili ważny krok naprzód pod każdym względem. Model zarówno pod względem wzornictwa, jakości, wyposażenia, czy też systemów bezpieczeństwa, odbiega od tego, co było słabym punktem poprzednich generacji. Co ważne nie odbyło się to kosztem drastycznej podwyżki ceny.

Model od Dacii Sandero, który staje się punktem odniesienia dla włoskiego modelu, nadal jest potęgą w rankingach sprzedaży w całej Europie. Jeśli skorzysta się ze wszystkich rabatów i promocji, można go kupić za nieco powyżej 12000 euro. Koszta zakupu samochodu w Polsce bez żadnego rabatu zaczyna się od 70600 zł za wersję podstawową. Fiat ma jednak w standardzie lekki system mikrohybrydyzacji dostępny w Pandzie, a finalnie kosztuje mniej niż Sandero.

Za nowy samochód z etykietą eko trzeba zapłacić 65 000 zł. W zamian za to zyskuje się świetny miejski samochód o mocy 70 KM. Panda zużywa średnio 4,8 litra paliwa w cyklu średnim i oferuje bagażnik o ładowności 460 kg. Samochód można doposażyć, wydając pieniądze na jeden z czterech dowolnych pakietów, w cenie od 1400 do 3500 zł. Tym samym zyskując to, czego się potrzebuje na co dzień.

konkurent dla dacii fiat panda
Fiat.pl

Mikrohybdryda w standardzie to mocne narzędzie do walki o klienta

Być może Fiat Panda to weteran w porównaniu do stylistyki Dacii, ale jej stylistyka i wyposażenie czyni z niego więcej niż poprawny model. Niska cena i etykieta eko oferowana w standardzie pozwala nie martwić się nadchodzącymi przepisami o emisjach. To teraz decydujący czynnik przy zakupie samochodu.

Zakup nowego modelu w salonie pozwala nie martwić się o jego serwis i gwarancję. Ponadto zakup tego interesującego weterana nie oznacza wielkich wydatków na paliwo. Jazda prawdziwą ikoną jest zatem tania i można jeździć ze stylem, personalizując samochód według swojego gustu.

Włoski producent szykuje jeszcze jedną niespodziankę – elektryczną wersję tego modelu. Powstanie ona w Polsce, a na jej zakup będzie można dostać rządową zniżkę. Będzie mogła podkradać klientów modelowi od Dacii Spring.

NIE PRZEGAP

To prawdziwy as w rękawie cenionej przez Polaków marki. Ma wszystko, co potrzeba, by królować wśród tanich miejskich SUV-ów lepiej od Dacii

Przeczytaj również