Model Renault jest teraz tak dobry i tani, że został gwiazdą modnego segmentu. Z etykietę eko potrafi sprzedawać się lepiej od SUV-ów Toyoty

Dane z rynku to przyjemne zaskoczenie nie tylko dla Toyoty, której SUV-y nadal okupują sprzedażowe podium. Także odnowiony model francuskiej marki Renault niespodziewanie awansował do czołówki gwiazd modnego segmentu. Na niektórych rynkach udało mu się nie tylko pokonać gwiazdy japońskiego producenta, ale i taniej chińskiej marki MG.

Renault Captur 2025
Podaj dalej

Tani i dobry Renault Captur dla wielu jest lepszą opcją dla hybrydowej Toyoty Yaris Cross

Odnowiony SUV francuskiej marki przyjemnie zaskoczył producenta awansem do najlepiej sprzedających się pojazdów modnego segmentu. Prawdą jest, że nadal wiele brakuje mu do gwiazdy Toyoty, jaką jest Yaris Cross, ale awans do pierwszej dziesiątki w Polsce i pierwszej trojki w Hiszpanii to tylko jedne z danych sprzedażowych, które są powodem do zadowolenia Renault.

Ten niezwykły wyczyn jest możliwy dzięki nowej jakości Renault Captur oraz jakości i relacji do ceny. Przebojowa mieszanka zalet, jaką odkryli klienci marki i my podczas testów stanowi solidny fundament do tego, by kraść rywalom klientów. Zwycięstwo nie jest więc przypadkowe.

Atrakcyjny model nawet pod względem designu przekona wielu, a nieprzekonanych skusi szeroką gamą wyposażenia. Teraz w przystępnej cenie, bo Renault oferuje swojego SUV-a z oszczędnością nawet 6 000 zł.

Renault Captur 2024
Renault Captur 2024 esprit Alpine fot. M.agdalena Hajduk

Francuski SUV może być oszczędny i eko w wariancie z LPG albo hybrydowym

Renault Captur jest teraz dodatkowo konkurencyjne pod względem ceny. Jeśli chodzi o mechanikę, to może być nawet hybrydowe, jak SUV-y Toyoty albo wyjechać z fabryki z instalacją LPG. Za uzyskaną w ten sposób etykietę eko nie trzeba dużo płacić.

W ofertach dealerów najtańszy nowy benzynowy Captur z instalacją LPG to wydatek 86 100 zł. W stosunku do katalogowej oferty oszczędzamy blisko 4 000 zł. SUV z mechaniką mild hybrid o mocy 140 KM i w pośrednim poziomie wyposażenia Techno kosztuje 103 700 zł. W rezultacie dobrze wyposażony SUV zużywający 5,8 l/100 km to oszczędność 2 200 zł. Renault E-Tech full hybrid 145 to teraz najlepsza opcja. Nie dość, że spala tylko 4,6 l/100 km, to zapłacimy za nią jedynie 119 500 zł. W zamian otrzymamy wyposażenie na poziomie Techno i zaoszczędzimy 1300 zł.

Oferty będące cenowo bliżej wielu portfeli, cieszą się zainteresowaniem. Oprócz tego, że model może się pochwalić niskim zapotrzebowaniem na paliwo, to wisienką na torcie sukcesu francuskiego SUV-a jest niezłe wyposażenie już w wersji bazowej.

Funkcjonale nowoczesne wnętrze wyposażono w 10,4-calowy ekran systemu multimedialnego OpenR Link, cyfrowy wyświetlacz wskaźników i zegarów, przesuwną kanapę, czy kamerę cofania. Fakt, że Francuzom udało się w konkurencyjnej cenie, nie poświęcać niczego w jakości wykończenia może sprawić, że okaże się na tyle bezkompromisową opcją, że podbije jego sprzedaż względem SUV-ów Toyoty. To bardzo dobra i stylowa opcja dla rodzin dostępna w wielu opcjach mechanicznych do wyboru.

SUV Captur MY2025
Renault Captur z Google Maps w wyposażeniu
Renault Captu
Renault Captur foto: redakcja Magdalena Hajduk
SUV Captur MY 2025
foto: Magdalena Hajduk
SUV Renault Captur MY2025,
foto: Magdalena Hajduk

Przeczytaj również