Będą nowe programy szkoleniowe w Porsche Experience 2019

Będą nowe programy szkoleniowe w Porsche Experience 2019

Podaj dalej

Już trzeci rok z rzędu w Polsce będzie można skorzystać z profesjonalnego programu szkoleń Porsche Experience. W 2019 r. zaplanowano nowe formuły.

Konkretne nowości nie zostały jeszcze ujawnione, ale potwierdzono, że Silesia Ring nadal będzie gospodarzem szkoleń. Obiekt w Kamieniu Śląskim to oficjalne Centrum Drivingowe Porsche. Chętni do rozwoju własnych umiejętności za kierownicą będą mogli wybierać pomiędzy terminami w maju lub wrześniu 2019 r.

Porsche On Track

W ofercie utrzymano 3 dotychczasowe filary programu. Pierwsza z nich, Porsche On Track jest przygotowana specjalnie dla kierowców, którzy chcą dopiero rozpocząć swoją przygodę z Porsche i poznać ich możliwości. To szczególnie ważne w przypadku aut o bardzo dużym potencjale, aby potrafić go wykorzystać, a co ważniejsze – nad nim panować.

Podczas jednodniowego szkolenia nie brakuje elementów rywalizacji (uczestnicy za kierownicą podstawionych Porsche 718 rywalizują o najlepszy czas podczas jazdy na torze z przeszkodami). W bezpiecznych warunkach profesjonalnego toru można opanować procedurę startową (launch control), czyli bardzo dynamicznego przyspieszenia od 0 do 150 km/godz. na przykładzie Porsche 911 Turbo S.

Poznanie możliwości Porsche odbywa się nie tylko na twardym podłożu, ale i na luźnym. Na przykładzie modeli Macan i Cayenne można zrozumieć fundamentalne zasady jazdy w off-roadzie. Przy okazji samodzielnie można przekonać się o tym, jak Porsche rozwinęło technologię, aby poruszać się sprawnie i bezpieczenie także w trudniejszym terenie.

Porsche Track Experience: Precision

Jazda Porsche po drogach publicznych oraz po torze wyścigowym wymaga zupełnie innego podejścia oraz wiedzy. O ile w tym pierwszym przypadku większość czuje się dość swobodnie, to chcąc czerpać największą frajdę z jazdy warto wybrać się na tor wyścigowy.

Sportowa jazda samochodem z napędem na tył o dużej mocy silnika nie należy do najłatwiejszych. Aby uniknąć błędów oraz chcąc jak najsprawniej przemieszczać się po torze warto skorzystać z programu Porsche Track Experience: Precision. Podczas tego szkolenia uczestnicy poznają m.in., co wpływa na płynność przejazdu, uczą się właściwie operować pedałem gazu.

Nie brakuje praktycznego treningu z panowania nad zjawiskami podsterowności i nadsterowności. Uczestnicy poznają nie tylko, jak manualnie wybronić się z tego typu sytuacji, ale i w jakim stopniu wspomóc mogą systemy aktywnego bezpieczeństwa Porsche. Ten poziom to także tajniki awaryjnego hamowania oraz dobieranie właściwej linii przejazdu na torze wyścigowym.

Porsche Driving School Performance na Silesia Ringu

Porsche Experience Center na Silesia Ringu zaprasza już na szkolenia w stopniu Performance – najwyższym w ramach programu Porsche Driving Experience. Dziennikarze jako pierwsi mogli sprawdzić, jak wygląda takie 2-dniowe szkolenie i czego można się na nim spodziewać. Zapraszamy na krótki materiał.Porsche Driving ExperienceSzczegóły: ➡️➡️ https://bit.ly/2L5ZxsUPartnerem wydarzenia jest firma MichelinPorsche | Porsche Polska#PorscheDrivingExperience#porschepolska #porsche #Michelin #MichelinMotorsport #porscheaugust #MichelinPilotSport4S #oponyMichelin #MichelinPilotSportCup2#PorscheExperienceCenter #pecsrSilesia Ring #SilesiaRing

Gepostet von WRC News am Samstag, 1. September 2018

Porsche Track Experience: Performance

Jeżeli podstawy są w jakimś stopniu opanowane, to kolejnym krokiem w drabince szkoleń jest trening wydajności za kierownicą. W trybie performance pod okiem profesjonalnych instruktorów (wśród których są kierowcy rajdowi i wyścigowi) można w szybki sposób zdobywać wiedzę, gdzie tracimy sekundy na torze oraz jak możemy je zyskać.

Tor Poznań ugości nową serię wyścigową, w której możesz wystartować

Samodzielna obserwacja własnych postępów daje tu wyjątkową satysfakcję. W celu właściwego przećwiczenia różnych technik to szkolenie zajmuje aż 2 dni. W jego czasie uczymy się rzemiosła wyścigowego, np. tzw. throttle steering lub wykorzystywania trybów Porsche Stability Managment podczas szybkiej jazdy. Lubianym elementem jest też nauka utrzymywania tylnonapędowego Porsche w kontrolowanym uślizgu na płycie poślizgowej.

Porsche 911 GT3 RS drift na Silesia Ring

W Porsche Driving School nauczymy się nie tylko wielu technik do jak najszybszej jazdy po torze. Fachowi instruktorzy na najbardziej zaawansowanym szkoleniu Performance, podpowiedzą nam także jak opanować Porsche (na filmie mocarne GT3 RS) w kontrolowanym poślizgu bez żadnych asyst. Dla utrudnienia zadania (ale i w trosce o napęd) wszystko odbywa się na mokrej płycie poślizgowej. Jak widać, nawet z 520 KM pod pedałem gazu można bardzo płynnie prowadzić ten fantastyczny samochód po mokrym, jeżeli dobierzemy odpowiednią technikę.Porsche Driving ExperienceSzczegóły: ➡️➡️ https://bit.ly/2L5ZxsUPartnerem wydarzenia jest firma MichelinPorsche | Porsche Polska#PorscheDrivingExperience#porschepolska #porsche #michelin #michelinmotorsport #porscheaugust #MichelinPilotSport4S #oponymichelin #MichelinPilotSportCup2#PorschePerformance #PorscheExperienceCenter #pecsrSilesia Ring #SilesiaRing #GT3RS #PorscheGT3RS

Gepostet von WRC News am Freitag, 31. August 2018

To w końcu też szczegółowa analiza poszczególnych sektorów Silesia Ringu. Wszystko po to, aby dowiedzieć się jak najszybciej pokonywać dane rodzaje zakrętów (lub ich sekwencje). Z takim bagażem uczestnicy skutecznie będą wykorzystywać każdy fragment toru, aby osiągać jak najlepsze czasy.

Czarne złoto

Jednocześnie jest to okazja do zrozumienia jak pracują wydajne, sportowe opony, np. Michelin Pilot Sport Cup 2. Dobre ogumienie to jeden z kluczowych czynników, wpływających na osiągane rezultaty. Dlatego też zaopatrzeniem na Porsche Experience zajmuje się lider w swojej branży i oficjalny partner marki z Zuffenhausen – producent opon Michelin.

Porsche robi różnicę

Istotą Porsche Experience jest bezpośrednie i pełne doświadczenie najlepszych sportowych samochodów z gamy modelowej Porsche. W zależności od formuły wydarzenia zasiada się za kierownicą kilkudziesięciu ikon motoryzacji. Po takim sprawdzianie łatwo jest zdać sobie sprawę, dlaczego Porsche jest marką premium.

Porsche 911 GT2 RS czy GT3RS? Wnioski po Porsche Driving Experience

Bywają różne rodzaje bólów głowy. Niektóre są dość przyjemne, np. co wybrać? 700-konne Porsche 911 GT2 RS z biturbo czy 520-konne Porsche 911 GT3 RS z silnikiem atmosferycznym? Nasz dziennikarz, Marcin Zabolski był obecny na niedawnym szkoleniu Porsche Driving Experience w stopniu Performance na Silesia Ringu. Tak jak kilku innych dziennikarzy i blogerów, miał możliwość porównać obie maszyny. Werdykt był jednoznaczy. Zgadzacie się czy wybralibyście tę drugą opcję?Porsche Driving ExperienceSzczegóły: ➡️➡️ https://bit.ly/2L5ZxsUPartnerem wydarzenia jest firma MichelinPorsche | Porsche Polska#PorscheDrivingExperience#porschepolska #porsche #Michelin #MichelinMotorsport #porscheaugust #MichelinPilotSport4S #oponyMichelin #MichelinPilotSportCup2#PorscheExperienceCenter #pecsrSilesia Ring #SilesiaRing

Gepostet von WRC News am Montag, 3. September 2018

Warto też dodać, że na koniec każdego szkolenia odbywa się tzw. taxi ride. Instruktorzy przewożą na prawym fotelu uczestników najbardziej ekstremalnymi modelami Porsche. W dodatku spuszczają je z kagańca wszelkich systemów stabilizujących. Oprócz frajdy to jednocześnie lekcja działająca na wyobraźnie. Pokazuje bowiem, że ręczne panowanie nad mocą kilkuset koni mechanicznych wymaga większej wiedzy, niż mogłoby się wydawać.

Informacje o tegorocznych szkoleniach w Polsce znajdują się na dedykowanej stronie Porsche Experience.

Po Genewie pora na Poznań! Porsche przygotowało prawdziwe, sportowe perełki

Dołącz do dyskusji

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News