Jeszcze ładniejsze i jeszcze szybsze BMW M5
Najnowsze BMW M5 po liftingu ma m. in. zmienioną przednią deskę rozdzielczą, nowego grilla, bardziej agresywne reflektory i mocniej zarysowany zderzak. Odświeżony został również tył samochodu. Mamy tu przeprojektowane tylne światła i nowy dyfuzor. Choć zmiany stylistyczne są stosunkowo niewielkie, zmieniają one wygląd super sedana.
BMW wprowadziło również drobne poprawki we wnętrzu. Obejmują one powiększony 12,3-calowy system multimedialny wraz z Android Auto i nawigacją w chmurze. Jest też zmodyfikowana konsola środkowa i dwa podświetlane przyciski. Jeden z nich aktywuje tryb M, z kolei drugi służy do dostosowywania konfiguracji pojazdu.
Zmiany również we wnętrzu
Przedstawione na poniższej galerii wnętrze M5 Competition wygląda szczególnie imponująco. Wszystko za sprawą soczystej, czarnej skóry i zestawu akcentów z włókna węglowego.
Podobnie jak model przed liftingiem, BMW M5 2021 napędzane jest 4,4-litrowym silnikiem V8 z podwójnym turbodoładowaniem. W standardowej formie zapewnia on obecnie 600 KM i moment obrotowy 750 Nm.
Dodatkową moc otrzymała wersja M5 Competition, która rozwija obecnie 625 KM. Zarówno modele M5 jak i M5 Competition wyposażone są w 8-stopniową automatyczną skrzynię biegów, przesyłającą moc przez system napędu na wszystkie koła. Nie zniknęła jednak opcja przełączenia się tylko na tylną oś.
M5 Competition potrzebuje teraz zaledwie 3,3 sekundy aby osiągnąć 100 km/h, podczas gdy „zwykłe” M5 osiąga ten sam cel w 3,4 sekundy.