Zawodnicy zostali wezwani do stewardów po wyścigu, a ci potwierdzili, że w związku z naruszeniem regulaminu zostaną wykluczeni z oficjalnych klasyfikacji.
Ocon został zdyskwalifikowany z powodu naruszenia Artykułu 5.1.4 Regulacji Technicznej Formuły 1 FIA, który stanowi, że „masowy przepływ paliwa nie może przekroczyć 100 kg/h.” Magnussen został wezwany natomiast na mocy Artykułu 30.5, ponieważ przekroczył limit paliwa na wyścig, wynoszący 105 kilogramów.
Otmar Szafnauer, dyrektor Force India: Najpierw nastąpił nagły przypływ paliwa, a potem nagle został odcięty jego dopływ, więc jeśli spojrzymy na całe okrążenie, wyrównało się i nie ma żadnego naruszenia przepisów. Wszystko jest kwestią tego, jak na to interpretujesz. Nie osiągnęliśmy żadnej przewagi z tego powodu a cała sytuacja zdarzyła się nam pierwszy raz.
Dyskwalifikacje oznaczają, że Brendon Hartley i Marcus Ericsson awansowali na odpowiednio dziewiąte i dziesiąte miejsce. Kierowca Haasa został zdyskwalifikowany drugi raz w tym roku. We wrześniu kolega zespołowy Magnussena – Romain Grosjean, został wykluczony z Grand Prix Włoch na torze Monza.