Za mało motoryzacji na Open'er Festival? SEAT od tego roku wprowadza nowy porządek

Na tegorocznym Open’er Festival znajdzie się też coś dla fanów motoryzacji – SEAT pierwszym motoryzacyjnym partnerem kultowego festiwalu.

Początek lipca dla wszystkich fanów festiwali może oznaczać tylko jeden kierunek – lotnisko Kosakowo w Gdyni na pierwsze dni wakacji zamienia się w europejską stolicę muzyki. W tym roku dodatkowe atrakcje czekają także na fanów motoryzacji.

W trakcie kilku dni trwania festiwalu na uczestników czeka jak zwykle mnóstwo atrakcji, koncertów i emocji, które nie sposób opisać osobom, które nie zawitały wcześniej na kultowego Open’era. Oprócz kilku scen, na których codziennie rozgrywanych jest parę koncertów światowej sławy artystów, na uczestników czekają także dodatkowe atrakcje, takie jak występy teatralne, projekcje filmów, czy silent disco.

Do grona partnerów tegorocznego Open’er Festival dołączył SEAT. Hiszpańska marka stała się tym samym pierwszym motoryzacyjnym partnerem w historii największego polskiego festiwalu.

Uczestnicy Open’era będą mogli w strefie SEAT-a zrelaksować się w barcelońskim klimacie, wziąć udział w wyjątkowym muzycznym doświadczeniu car-a-oke oraz podziwiać artystę tworzącego street art.

Hiszpański producent już od kilku lat angażuje się w projekty muzyczne i współpracuje z najważniejszymi europejskimi festiwalami. Tylko w tym roku SEAT obecny jest na barcelońskim festiwalu Primavera Sound, edycjach Lollapaloozy w Paryżu i Berlinie oraz Wireless Festival we Frankfurcie.

Odrobina Barcelony w Gdyni

Jak podkreślają przedstawiciele marki, wydarzenia muzyczne korespondują z jej tożsamością:  – Open’er to największy festiwal w Polsce, który co roku przyciąga setki tysięcy ludzi. Tym bardziej cieszymy się, że dołączamy do niego jako pierwsza marka motoryzacyjna w historii – mówi Jakub Góralczyk, PR Manager SEAT Polska. – Wierzymy w niepowtarzalną siłę muzyki do przełamywania barier i łączenia ludzi. Biorąc udział w festiwalu chcemy podzielić się energią SEAT-a i pragniemy, by wszyscy uczestnicy tego wydarzenia dali się – wraz z nami – ponieść wspaniałej muzyce.

Strefa SEAT-a na Open’erze będzie przestrzenią, w której będzie panować odprężający, barceloński klimat. Zaprojektowano ją tak, by zbliżała uczestników do pozytywnej i inspirującej stolicy Katalonii, wnosiła koloryt i swoje wyjątkowe barwy w doświadczenie festiwalu – ale także umożliwiała dzielenie się wrażeniami z koncertów w zrelaksowanej atmosferze. Podczas Open’era w strefie SEAT-a zaproszony artysta stworzy także unikalny miejski street art. Co więcej, uczestnicy otrzymają również możliwość wzięcia udziału w wyjątkowym doświadczeniu car-a-oke.

https://wrc.net.pl/seat-testuje-nowe-biopaliwo-ze-smieci

– Zaangażowanie SEAT-a w muzykę jest częścią naszej międzynarodowej strategii – mówi Michał Zygmanowski, Dyrektor marketingu SEAT – Pragniemy w ten sposób stworzyć organiczną platformę łączącą nasze DNA – energetyczny charakter marki, jej niepowtarzalną dynamikę – z tym, co uniwersalnie wzbudza nasze emocje, przywiązuje, nie pozostawia obojętnym. Dlatego też Open’er Festival jest naszym naturalnym partnerem. 

Więcej szczegółów zostanie udostępnionych bliżej startu festiwalu. Open’er Festival rozpoczyna się w Gdyni 3 lipca i potrwa do 6 lipca. 

Testujemy SEAT-a Leona ST i bierzemy pod lupę najświeższy nabytek Orlen Team – wywiad z Kacprem Wróblewskim

Przeczytaj również