Kolejne zwycięstwo w klasyfikacji generalnej na swoje konto zapisał Tomasz Wach (Citroën C3 WRC), tocząc przez większość prób wyrównaną walkę z Jurkiem Bogdanowiczem (Citroën C3 WRC). który po 8 oesach tracił do Wacha 4,11s. Niestety na 9. odcinku Jurek uderzył w drzewo i odpadł z rywalizacji. Po jego wycofaniu, zacięty bój o 2. miejsce stoczyli Anton Kochetkov (Citroën C3 WRC) i Piotr Walczak (Ford Fiesta WRC). Rosjanin pomimo małego błędu na ostatnim odcinku obronił 2. pozycję w rajdzie z przewagą 3,09s nad Walczakiem, który po niegroźnym uderzeniu w drzewo na przedostatniej próbie podróżował z otwierającymi się drzwiami. Sensacyjnie na 4. miejscu w „generalce” zmagania ukończył Daniel Frajda (Hyundai i20 R5), pokonując autem słabszej klasy wielu kierowców w mocniejszych rajdówkach, zwyciężył tym samym w klasyfikacji VRC2. Na 5. pozycji do mety dojechał Petr Kubovsky (Ford Fiesta WRC), ciesząc się na mecie z kolejnego dobrego rezultatu.
W klasie VRC2, pewnie zwyciężył wspomniany wcześniej Daniel Frajda (Hyundai i20 R5), po drodze wygrywając 9 z 12 odcinków specjalnych. Z stratą 48,54s, na 2. miejscu do mety dojechał Amerykanin Tyler Buck (Hyundai i20 R5). O najniższy stopień podium niezwykle wyrównaną walkę stoczyli Juan Marzoa (Citroën DS3 R5) i Echedei Benitez (Peugeot 208 T16 R5). Zwycięsko wyszedł z niej Marzoa wyprzedzając swojego rywala o niewiarygodne 0,11s!
W VRC3, od początku rywalizacji najlepsze tempo narzucał Robert Bartnikowski (Citroën DS3 R3-MAX), jednakże na feralnym dla siebie 8. oesie po wypadnięciu z drogi stracił ponad 1,5 minuty i tym samym na czoło klasyfikacji wyszedł Angel Cobas (Honda Civic R3). Nie był to jednak koniec emocji, albowiem niezwykle dramatyczna dla zawodnika z Lugo w Hiszpanii okazała się ostatnia próba, na której zaliczył wypadek, co kosztowało go spadek na 4. miejsce. Ostatecznie po bardzo dojrzałej jeździe, w VRC3 wygrał Adam Węglowski (Honda Civic R3), dla którego jest to 2. zwycięstwo z rzędu! Podium uzupełnili Robert Bartnikowski i Rafał Chłopek (Renault Clio III R3), meldując się kolejny raz na najniższym stopniu podium.
W klasie VRC4 po bardzo równej jeździe i wygraniu dwóch odcinków specjalnych zwyciężył Marcin Kowal (Opel Adam R2), który wysunął się na prowadzenie po wypadku na 4. odcinku lidera tegorocznej punktacji – Piotra Juszczyka (Opel Adam R2). Ze stratą 33,42s na 2. stopniu podium stanął Tomasz Jarka (Opel Adam R2), a na 3. Wojciech Komorek (Ford Fiesta R2).
W rywalizacji VWRC Trophy, dla samochodów WRC sprzed 2017 roku, najlepiej poradził sobie Jakub Marnik (Mini JWC WRC), meldując się na najwyższym stopniu podium z przewagą ponad 1 minuty nad Wojciechem Anusiewiczem (Ford Fiesta RS WRC 2015). Ze stratą ponad 3 minut, czołową trójkę skompletowała zawodniczka z Rosji – Elionora Larionova (VW Polo R WRC 2015).
W klasie VRGT, pomimo problemów ze sprzęgłem zwyciężył Jozef Mydliar (Porsche 911 GT3 RS 997 2007). Pokonał on dużo lepiej dysponowanego Alexandra Drive (Porsche 911 GT3 RS 997 2010), który to jednak przez swoje liczne błędy musiał zadowolić się 2. miejscem.
W klasyfikacji zespołowej na 1. miejsce powrócił zespół Killaz Motorsport, zwyciężając z dorobkiem 68 punktów. Za ich plecami, w walce o 2. stopień podium, zawodnicy z AK-SPORT WORLD RALLY TEAM pokonali 2BRally RBR Team o zaledwie 3 punkty. Wraz z Rajdem Akropolu rywalizacja w tegorocznym sezonie minęła półmetek, a przed zawodnikami teraz krótka wakacyjna przerwa. Kolejna runda odbędzie się w dniach 6.08 – 12.08, a będzie nią słynny Rajd Finlandii, do którego wzięcia udziału i dołączenia do mistrzostw serdecznie zapraszamy już dziś!