Nowa platforma ma na celu ułatwienie nabycia używanego samochodu z oferty Audi i dostarczenie go do klienta na terenie całych Niemiec. Co więcej, transakcja może zostać sfinalizowana na ekranie dowolnego urządzenia mobilnego, a formalności również zostaną załatwione za pomocą kilku kliknięć ekranu. Oferowana usługa jest dostępna całodobowo.
Na początku 2018 roku, flota współpracujących z marką Audi dealerów ma wynosić już blisko 300 punktów, które będą obsługiwały nowy kanał sprzedaży – Jest dla nas priorytetem, by wdrożyć cyfrowe rozwiązanie obejmujące wszystkie etapy procesu sprzedaży, z którego mogą korzystać zarówno dealerzy, jak i ostateczni nabywcy. Dla partnerów Audi, sprzedaż internetowa jest kluczowym dodatkiem do oferty pokazywanej w tradycyjnych punktach sprzedaży – komentuje Martin Wallenborn, szef projektu digitalizacji sprzedaży na terenie Niemiec.
Dostęp do innowacyjnego projektu można uzyskać z poziomu domen internetowych współpracujących dealerów oraz bezpośrednio z adresu www.audi-gwplus.de – Z użyciem tej platformy, klienci mogą prosto i przystępnie, w trybie bezpiecznego połączenia, przejść przez wszystkie etapy związane z zakupem samochodu, łącznie z płatnościami – kończy Wallenborn. Zaangażowany w transakcję dealer dokona również za nas wszystkich formalności rejestracyjnych, z odbiorem i montażem tablic włącznie.
Pod koniec założonego okresu finansowania klient może zdecydować, czy zwraca samochód na warunkach stałej wartości rezydualnej, czy przedłuża umowę. Każdemu zainteresowanemu przysługuje również pięcioletni okres gwarancyjny.
Tagi: Audi