Współpraca obu marek nie ma końca
Na wstępie warto wspomnieć o tym, że turniejowy tydzień rozpoczął się od zwrotu prestiżowego Claret Jug. W trakcie trwania ceremonii aktualny mistrz Collin Morikawa zwrócił ikoniczne trofeum w ręce dyrektora wykonawczego The R&A. Morikawa mający 25 lat przyjechał na imprezę w pełni elektrycznym modelem EQS SUV. Co ciekawe, pojazd ten produkowany jest całkowicie neutralnie w kwestii emisji dwutlenku węgla. Całe to przedsięwzięcie miało na celu pokazanie kierunku, w jakim zmierza Mercedes-Benz, wspierając mobilność bezemisyjną.
Już przez 11 lat Mercedes-Benz partneruje The R&A, organizatorowi jedynych turniejów Major mężczyzn poza granicami USA. W tym roku marka dodatkowo został Oficjalnym Patronem, a także dostawcą Oficjalnego Samochodu The Open. W czasie trwania 150. edycji turnieju Mercedes-Benz użycza organizatorom, graczom oraz wybranym gościom łącznie niemalże 100 w pełni elektrycznych pojazdów.
Parę słów o poszerzonej współpracy
„Rozszerzyliśmy nasze zaangażowanie w The Open, aby w przyszłości wspólnie z The R&A dalej rozwijać kwestie zrównoważonego rozwoju. Chcemy wspierać naszego partnera w jego celu neutralności w zakresie emisji CO2 w najlepszy możliwy sposób – poprzez wykorzystanie floty zelektryfikowanych aut” – powiedziała Bettina Fetzer, dyrektor Mercedes-Benz AG ds. komunikacji i marketingu. „Pod tym względem The Open stanowi idealną platformę do prezentowania naszego rozumienia zrównoważonego luksusu i mobilności przyszłości w świecie golfa”.
Komentując istniejące partnerstwo i poszerzenie zaangażowania producenta spod znaku gwiazdy, Martin Slumbers, dyrektor wykonawczy The R&A, dodał: „Od samego początku tej współpracy Mercedes-Benz jest dla nas i dla The Open ważnym partnerem – partnerem, który napędza innowacje. Na tak dużej imprezie mobilność to podstawa. Cieszymy się, że mamy po swojej stronie takiego partnera jak Mercedes-Benz. Razem chcemy nadal realizować nasze ambicje w zakresie zrównoważonego rozwoju”.