Jaguar z niespotykaną dotąd ofertą wydłużenia gwarancji
Jaguar wprowadził na rynek nową, pięcioletnią gwarancję dotyczącą całej gamy swoich pojazdów (w tym także elektrycznego Jaguara I-Pace). Taka decyzja czyni Jaguara pierwszą luksusową marką samochodową, która poszerza gwarancję poza standardowe trzy lata. Przez czas pięciu lat, bądź przejechaniu 150 000 km – Jaguar zupełnie za darmo będzie naprawiał oraz usuwał wszelkie (potencjalne) wady fabryczne.
Marka wprowadzając 5-letnią gwarancję dla wszystkich nowych jaguarów wkroczył na nowy poziom w zakresie obsługi klienta. Co więcej, z każdą taką akcją firma udowadnia wszystkim, że zależy jej na ciągłym rozwoju. Jaguar zapewnia klientom jeszcze większe poczucie komfortu oraz bezpieczeństwa przez cały okres posiadania samochodu.
,,Wraz z wprowadzeniem nowej, 5-letniej gwarancji dla Jaguara w całej Europie, pokazujemy nasze zaangażowanie w jakość i niezawodność naszych produktów oraz zorientowanie na perfekcyjną obsługę klienta. Nasza wizja przyszłości nowoczesnego luksusu stawia klienta w centrum, a to powinno oznaczać spokój ducha dla każdego, kto rozważa zakup Jaguara” – komentuje Dmitry Kolchanov, Jaguar Land Rover Regional Director Europe.
Co ta zmiana oznacza?
Z pewnością dla nowego właściciela jak i kierowców Jaguara oznacza to pięć lat swobody oraz pełnego bezpieczeństwa. Dodatkowo marka przewiduje, że nowa, atrakcyjna gwarancja będzie miała również pozytywny wpływ na wartość rezydualną każdego pojazdu z linii modelowej. To rewelacyjna wręcz wiadomość dla potencjalnych konsumentów, ponieważ wysoka wartość rezydualna przekłada się na niższą miesięczną ratę leasingu.
,,Nowa, przedłużona gwarancja na samochody marki Jaguar pokazuje przekonanie co do jakości i niezawodności samochodów Jaguara i ma potencjał, by podnieść wartość rezydualną modeli Jaguara o co najmniej 2% w stosunku do modeli objętych 3-letnią gwarancją producenta. Co więcej, Autovista Group dostrzega dodatkowe korzyści dla klienta także w większej przewidywalności kosztów osiągniętej poprzez zredukowanie dodatkowych kosztów obsługi i naprawy pojazdu, ponieważ wszystkie, a przynajmniej znakomita większość części obejmuje dłuższa gwarancja” – mówi Ralf Sulzbach, Senior Project Manager Consulting w Autovista Group.