Fiat 500 robi furorę na rynku aut elektrycznych
„W pierwszym półroczu, nowa, w pełni elektryczna i niepowtarzalna elektryczna 500 stanęła na podium na europejskim rynku samochodów EV”, powiedział Oliver Francois, dyrektor generalny marki FIAT i dyrektor globalny marketingu Stellantis. „W pierwszym półroczu nowy Fiat 500 był najczęściej sprzedawanym samochodem elektrycznym w Niemczech, gdzie odniósł nawet większy sukces niż produkowane w tym kraju samochody elektryczne”.
Co więcej, Fiat jest także liderem we Włoszech oraz znalazł się na podium we Francji i Hiszpanii. To namacalny dowód jego sukcesu i tego, że FIAT traktuje swoją drogę do elektryfikacji jako element swojej historycznej misji społecznej.
„Stworzyliśmy mobilność dla wszystkich, jesteśmy liderem mobilności miejskiej, teraz naszym celem jest na nowo odkryć miejską mobilność, uczynić ją bardziej zrównoważoną dla wszystkich, zgodnie z naszym hasłem, że „ekologiczne jest tylko wtedy, gdy ekologiczne jest dla wszystkich” – mówi Oliver Francois w dalszej fazie swojej wypowiedzi.
Elektryk Fiata nie narzeka na brak nagród
Zaprojektowany i produkowany w Turynie, nowy Fiat 500 jest symbolem włoskiej kreatywności i zdobywa fanów produktów Made in Italy na całym świecie. Jest obecnie sprzedawany w 38 krajach na czterech różnych obszarach geograficznych: od Europy poprzez Amerykę Łacińską i Bliski Wschód, aż po Japonię. Sukces nowego Fiata 500 unaocznia również 30 międzynarodowych nagród przyznanych jej w dziewięciu krajach przez klientów i ekspertów z branży.