Sztuczna inteligencja w BMW Group. Każdy może wziąć udział w wyzwaniu przygotowanym przez markę
Całkiem niedawno rozpoczęło się wyzwanie ,,Joyful Diversity with AI”, którego zadaniem jest dowiedzieć się, w jaki sposób sztuczna inteligencja może pomóc BMW Group. W czym dokładnie? Otóż marce zależy na wspieraniu różnorodności, równości oraz integracji w swoim środowisku pracy i komunikacji.
Wyzwanie zachęca wszystkich uczestników do wynajdywania nowych pomysłów na najbardziej niezwykłe rozwiązania, oparte na sztucznej inteligencji i danych. Celem BMW jest wykorzystanie nowych potencjałów za sprawą sztucznej inteligencji.
BMW Group dba o to, aby budować zaufanie, równość, a także tworzyć razem z kreatywnymi zespołami inteligentne oraz skuteczne rozwiązania. ,,Joyful Diversity with Al’’ ma za zadanie odkryć nowe przypadki użycia SI, a także rozwiązania, które pomogą wspierać różnorodność, równość w środowiskach pracy i komunikację za sprawą SI.
Koniec nadsyłania prac zbliża się wielkimi krokami
Termin nadsyłania zgłoszeń trwa do 3 października bieżącego roku. Co więcej, po dalszym opracowaniu, 7 grudnia jury wybierze dwa zwycięskie zespoły, które wykażą się nie lada pomysłowością.