W nowo powstałym Volkswagen Home do publicznej ekspozycji wystawiono jedynie trzy modele – Arteona, Golfa GTE oraz T-Roca. Ma to na celu odcięcie się od klasycznego postrzegania tego miejsca jako salonu samochodowego – Głównym celem powstania Volkswagen Home jest stworzenie miejsca prezentacji samochodów innego niż typowe salony. Chcemy zmaksymalizować dobre doświadczenie klientów w kontakcie z naszą marką. Chcemy, żeby było tu tak jak w domu. Inspirująco i z pozytywnymi emocjami. Bo przecież takie emocje towarzyszą nam przy zakupie nowego auta – wyjaśnia Dyrektor Marketingu marki Volkswagen, Michał Szaniecki.
Goście nowatorskiej przestrzeni będą mogli napić się kawy odpoczywając na wygodnych i estetycznych kanapach oraz bez pośpiechu zapoznać się z ofertą Volkswagena. Do nietypowych elementów wystroju wnętrza można z całą pewnością zaliczyć mech na ścianach oraz ciekawą rzeźbę świetlną – Zmienia się podejście klientów do motoryzacji. Wymagają oni większej indywidualizacji i możliwości konfiguracji samochodów. Chcą aby dopasowywały się one do ich stylu życia. I Volkswagen Home jest miejscem, które ma pokazywać to indywidualne podejście. Odpowiadać na te potrzeby. Volkswagen Home ma być miejscem unikatowym, budzącym emocje – kończy Szaniecki.
https://www.youtube.com/watch?v=ppIv_EB8quU&feature=youtu.be
Volkswagen Home to pierwszy w Europie projekt tego typu. Obiekt powstał przy ul. Karolkowiej 30 na warszawskiej Woli. W przyszłości mają się tam odbywać również liczne wydarzenia kulturalne, kulinarne oraz muzyczne.
Tagi: Volkswagen