Grafiki prezentujące nową bryłę nadwozia przedstawiają konkretnie w pełni elektryczną wersję miejskiego hatchbacka, który nadal będzie oferowany pod brandami Opla i Vauxhalla. W środku znajdują się komponenty z ujawnionego w Genewie Peugeota e-208.
Corsy z silnikami spalinowymi także będą oparte na platformie grupy PSA (kod CMP), z której skorzysta nowa 208-ka i DS3 Crossback. Nowi właściciele zadbają o lepsze osiągi i niższe spalanie m.in. masą auta. Szósta generacja będzie o ok. 100 kg lżejsza niż obecna.
Wizualnie auto zostało nieco poszerzone i obniżone. Ma być też dłuższe o 40 milimetrów. Uwagę zwraca agresywna stylizacja przednich reflektorów, które otrzymają światła matrycowe IntelliLux Matrix LED. Będzie to debiut tej technologii w segmencie B.
Wersja EV, podobnie jak e-208 otrzyma silnik elektryczny 100kW oraz litowo-jonową baterię o pojemności 50 kWh. Nie jest znany zasięg auta, ale w przypadku Peugeota wynosi on 340 km na jednym ładowaniu.
Od 208-ki dla wersji benzynowej zostanie zapożyczony także 3-cylindrowy silnik 1,2 litra PureTech z turbo. W ofercie mają być także egzemplarz z silnikami Diesla z grupy PSA.