Polskie rodziny będą zachwycone z tej nowej promocji na stacjach Shell! Na skorzystanie jest czas do 10 września

W okresie wakacyjnym kierowcy w Polsce mają wiele powodów, aby tankować zwłaszcza na stacjach Shell. Od 19 czerwca wystartowała tam wyjątkowa promocja, która ucieszy nie tylko kierowców, ale całe rodziny. W zasadzie podczas jednej wizyty da się zdobyć coś wyjątkowego, czyli dostęp do promocyjnego zakupu na jeden ze zdalnie sterowanych i perfekcyjnie odwzorowanych modeli Ferrari.

Rabat na diesel i benzynę od Shell
Podaj dalej

Ten artykuł powstał w ramach płatnej współpracy z Shell.

Włoska marka supersamochodów od dekad stanowi motoryzacyjne marzenie dla wielu pokoleń. Oszałamiający wygląd i osiągi pojazdów z Maranello budzą podziw na całym świecie. Potencjał marki udowadnia szereg triumfów w Formule 1, a ostatnio także w 91. edycji 24 godzin Le Mans. Teraz wybrane ikony Ferrari z różnych okresów można zdobyć na stacjach Shell.

Kolekcja Ferrari na stacjach Shell
graf. Shell

Jakie modele Ferrari można zdobyć?

Nie są to tylko statyczne modele, a zdalnie sterowane smartfonem (przez Bluetooth) pojazdy. Dzięki temu jest to zabawa dla całej rodziny, ponieważ frajdę z takiego modelu będą mieli starsi i młodsi. Aplikacja Shell Racing Legends, za pomocą której steruje się modelem umożliwia także ściganie się na ekranie telefonu na świetnie odwzorowanych torach. Z pewnością może to umilić czas całej rodzinie podczas wakacyjnego wypoczynku. W przypadku wielu miłośników Ferrari, zdobycie jednego z kultowych modeli może być spełnieniem marzeń. Zwłaszcza, że jest w czym wybierać.

Fani F1 z pewnością docenią model Ferrari F1-75, który zbudowano na ubiegłoroczny sezon królowej sportów motorowych. Auto, którym ścigali się Charles Leclerc i Carlos Sainz Jr. posiada odwzorowane wszystkie szczegóły. Miłośnicy wyścigów długodystansowych mogą wybrać legendarne Ferrari Daytona SP3, które obsadziło całe podium 24 godzin Daytony w 1967 r. Był to wielki sukces na amerykańskiej ziemi w zaciekłej rywalizacji z Fordem. Fani cywilnych modeli mają do wyboru klasyczne Ferrari 330 P4 z 1967 r. lub pierwsze hybrydowe V6, czyli Ferrari 296 GTB.

Jak zdobyć modele?

Akcja trwa od 19 czerwca do 10 września 2023 r. Zdobycie jednego ze wspomnianych modeli wymaga zebrania 5 naklejek oraz zapłaty promocyjnej ceny 59,99 zł brutto lub 54,99 zł brutto, jeśli jest się wśród klubowiczów Shell Clubsmart. Można to zrobić też bezkosztowo, jeżeli na koncie Shell Clubsmart mamy 5499 punktów.

Wspomniane wcześniej naklejki można zdobyć w następujący sposób:

  • tankując minimum 50 litrów paliwa Shell V-Power – 4 naklejki,
  • tankując minimum 25 litrów paliwa Shell V-Power – 2 naklejki,
  • tankując minimum 25 litrów paliwa Shell Fuel Save – 1 naklejka,
  • tankując minimum 25 litrów gazu Shell AutoGas – 1 naklejka,
  • kupując dowolną kawę w zestawie z kanapką lub zapiekanką lub hot-dogiem – 1 naklejka,
  • korzystając z dowolnego programu myjni (z wyłączeniem programu Express) – 1 naklejka.
Shell / Ferrari / naklejki
graf. Shell

Tym samym, przykładowo, tankując 50 litrów paliwa premium z gamy Shell V-Power oraz biorąc zestaw kawa + hot-dog od razu uzyskujemy dostęp do oferty zakupu modelu. Dostępność modeli z kolekcji będzie zależna od aktualnej oferty danej stacji. Liczba modeli jest ograniczona.

Shell i Ferrari współpracują od blisko 100 lat

Nie wszyscy wiedzą, że paliwo Shell V-Power jest jedynym paliwem rekomendowanym i współtworzonym przez Ferrari. Partnerstwo z Ferrari polega nie tylko na testowaniu paliw i olejów, ale również na rzecz rozwoju innowacyjności w sportach motorowych. Shell ma w planach rozwijać i wdrażać rozwiązania zmniejszające ślad węglowy zespołu i sprzyjające osiąganiu celów zrównoważonego rozwoju.

Z Ferrari łączą nas podobne wartości – zamiłowanie do doskonałości, praca zespołowa i pasja do wyścigów. Współpraca z Ferrari rozpoczęła się prawie 100 lat temu i obejmuje nie tylko działania na torze, ale też właśnie takie akcje jak ta. Nasze kolekcje co roku cieszą się dużym zainteresowaniem co pokazuje nam, że wśród klientów jest ogromny duch motorsportu i w ten sposób fani chcą być bliżej swojej ulubionej marki – skomentowała Justyna Goraj, dyrektorka marketingu Mobility w Shell Polska.

Regulamin oraz lista stacji objętych promocją są dostępne na www.shell.pl.

Przeczytaj również