Volkswagen pokaże w Pekinie swój pierwszy model z nowej rodziny inteligentnych pojazdów
Według informacji chińskich mediów Volkswagen szykuje się do premiery nowej kategorii modeli elektrycznych na tamtejszy rynek. Oficjalna nazwa oraz pierwszy samochód zostaną zaprezentowane podczas nadchodzącego 18. Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Pekinie.
Na razie wiadomo, że modele otrzymają unikatowe złote logo, które jest częścią strategii Volkswagena „w Chinach, dla Chin”. Ma ono podkreślić poczucie wartości i wyjątkowości nowej kategorii inteligentnych pojazdów.
Pierwszy nowy samochód w nowej kategorii – „ID.UNYX” pojawił się już na pierwszych oficjalnych zdjęciach w chińskich mediach. W związku z tym doczekał się już pierwszych komentarzy.
Nowy samochód z nowej kategorii pojazdów to kompaktowy SUV
Pierwszy nowy samochód w nowej kategorii – „ID.UNYX” otrzyma unikalne i przyciągające wzrok złote logo marki Volkswagen.
Debiut Gold Label Volkswagena jest ważnym kamieniem milowym w strategii marki Chinach. Złoty kolor nowego logo i dodatków podkreśli wyjątkowość modeli i pozwoli właścicielom wyróżnić się z tłumu. Volkswagen w ten sposób chce podkreślić niezawodność i bezpieczeństwo swoich modeli.
Nowe w pełni zelektryfikowane produkty i usługi marki Volkswagen przede wszystkim upowszechnią inteligentne, zelektryfikowane produkty i usługi marki stanowiąc zupełnie nowy segment rynku. Pierwszy nowy samochód w nowej kategorii – „ID.UNYX” to kompaktowy SUV coupe z napędem elektrycznym. Mówi się, że wjedzie na chiński rynek jeszcze w tym roku.
Samochody w ramach nowej kategorii pojazdów będą opracowane i wyprodukowane w centrum produkcji i innowacji w Hefei. Nowa rodzina modeli jest kluczową częścią przyspieszonego przejścia Volkswagena do świata inteligentnych pojazdów i zrównoważonej przyszłości. Centrum utworzyło kompletny łańcuch wartości obejmujący produkcję, badania i rozwój, testowanie, sprzedaż i marketing, oraz obsługę klienta.
Potencjalni przyszli nabywcy już komentują nową linię modeli Volkswagena. W komentarzach pojawiają sie zdania, że nowy samochód na przykład wygląda podobnie do prototypu samochodu Cupra Tavascan. Ponadto nie brakuje też teorii, jakoby Volkswagen zamierzał sprzedawać produkty marki Cupra ze swoim logo, zapożyczając stylistykę rodem z japońskich samochodów. Jedno jest pewne – powyższe zdjęcia przede wszystkim nie odzwierciedlają tego, co zobaczymy w Pekinie już od 25 kwietnia br. Zatem na pełnię efektu przyjdzie nam jeszcze chwilę poczekać.
źródło: AutomotiveHomeChina
Copyright © WRC Media. Redakcja zastrzega wykorzystywanie niniejszej treści w zewnętrznych publikacjach, bez podania źródła (link do artykułu). Takie działanie będzie traktowane jako naruszenie praw autorskich i praw do własności intelektualnej.