To prawdziwa okazja w tej chwili, nawet Dacia nie może konkurować z tym nowym SUV-em

To prawdziwa okazja w tej chwili, nawet Dacia nie może konkurować z tym nowym SUV-em

hyundai okazja dacia

Podaj dalej

Dacia w segmencie tanich SUV-ów pozostaje dobrą propozycją dla rodzinnego budżetu, chociaż w Hiszpanii to Seat Arona jest obecnie najlepiej sprzedającym się samochodem. Inne opcje pochodzą z Chin i oferują sporo i tanio jak MG ZS. Jest jednak jeszcze jedna alternatywa, która pochodzi z Korei.

Hyundai Bayon najmniejszy SUV koreańczyków

Eskalacja cen na rynku samochodowym i coraz większe koszty zakupu paliwa spowodowały, że coraz więcej kierowców stawia na komfortowe modele o niewielkich gabarytach. Ważnym kryterium pozostaje także cena, która nie obciąża zbytnio budżetu domowego.

Dlatego marki ze Wschodu odziane na przykład w dobry angielski look jak MG ZS świetnie się sprzedają oferowane w coraz większej ilości europejskich krajów. Alternatywny dla Dacii i dostępny już dziś na polskim rynku Hyundai Bayon to najmniejszy SUV oferowany przez koreańską markę. Ma świetną cenę, którą można obniżyć o rabat i wyróżniać się w swoim segmencie nietuzinkowym wyglądem.

W Hiszpanii świetnie się teraz sprzedaje, dzięki zniżce, która pozwala go kupić za 14 190 euro ( 66 928,70 zł). Mamy więc do czynienia z wygodnym, dobrze zaprojektowanym samochodem, który warto rozważyć, gdy budżet na zakup samochodu nie jest duży.

Dacia czy Hyundai-Bayon 2
Hyundai

Dlaczego Dacia nie może z nim konkurować?

Hyundai Bayon mierzy dokładnie 4,18 metra i oferuje 411 litrów przestrzeni bagażowej. Obecnie można go kupić ze zniżką, a najtańsza wersja z silnikiem benzynowym to wydatek 74 200 zł. To, co go wyróżnia spośród innych to inny styl i zużycie paliwa, jakie nie przekracza 6 litrów na 100 km.

Detale, takie jak spersonalizowany grill lub dwukolorowa karoseria, wraz z przednimi i tylnymi elementami optycznymi, nadają swoistej osobowości koreańskiemu modelowi. Producent oferuje 3 wersje wyposażenia na każdy gust: Pure, Modern i Smart.

W pierwszej podstawowej kierowca otrzymuje m.in.: asystenta utrzymania pasa ruchu, asystenta unikania kolizji czołowych (FCA) z wykrywaniem pieszych i rowerzystów, poduszki przednie, boczne i kurtyny, kamerę cofania i tylne czujniki parkowania. Ponadto producent wyposaża wersję Pure w system multimedialny z 10,25″ ekranem dotykowym, cyfrowe radio DAB, nawigację fabryczną i system Bluelink.

Ten ostatni zapewnia bezproblemową łączność bezpośrednio z całkowicie nowym BAYON z rozpoznawaniem głosu online i szeroką gamą funkcji. Można nimi sterować za pomocą aplikacji Bluelink, system nawigacji zawiera również bezpłatną pięcioletnią subskrypcję usług Hyundai LIVE. Mamy więc do czynienia z wygodnym, dobrze zaprojektowanym samochodem.

Model jest dostępny w Europie z konwencjonalnymi silnikami benzynowymi i MHEV. Oferują moce od 84 do 120 KM. W Polsce obecnie tylko w wersji benzynowej o mocy 84 KM.

To praktycznie nieznana alternatywa dla Dacii Duster. Ma napęd na cztery koła i jest niezawodna

 

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News