Ten SUV klasy premium, zużywa tyle paliwa, co hit Toyoty. Teraz jest w wyjątkowej promocji - z pięciocyfrowym rabatem

Nie jest tajemnicą, że Polacy chętnie odwiedzają salony Toyoty. W segmencie B-SUV ma doskonały model – Yaris Cross. Wprowadzenie go do oferty to była jedna z najlepszych decyzji japońskiego producenta. Kierowcy chętnie decydują się na taki zakup ze względu na jego znacznie bardziej racjonalną konstrukcję, idealną do przemieszczania się w mieście i między miastami. Dodatkowym atutem jest silnik hybrydowy, który pozwala na niskie zużycie paliwa. Toyota ma jednak obecnie pewien „problem” – nazywa się Lexus LBX.

lexus lbx suv wnetrze
Podaj dalej

Lexus LBX – to nowy SUV  i teraz w wyjątkowej promocji

Lexus LBX to model marki premium, który właśnie wszedł na rynek. Zbudowano go na tej samej platformie, co model od Toyoty – Yaris Cross. To jednak jedyne, co łączy oba samochody. Lexus jakby nie było, ma bardziej luksusowy charakter, niż Yaris. Teraz to jednak świetny plan „B” w wersji premium dla hitu Toyoty. Dlaczego?

Powód jest jasny – Lexus ma teraz najlepszą promocję na swój nowy samochód model LBX. Wejście na rynek z taką ofertą na nowy samochód to dobry sposób na udany debiut, a tym samym wzrost zainteresowanych zakupem. Klienci mogą teraz sobie taki luksusowy samochód zakupić, oszczędzając pięciocyfrowe kwoty.

Dla wersji ELEGANT i EMOTION z Pakietem TECH będzie to rabat na 16 tys. zł. Dla wersji RELAX i COOL wynosi 13 tys. zł. To wszystko, to jednak nic w porównaniu do limitowanej ORYGINAL EDITION. Taką można sfinansować oszczędzając aż 27 tys. zł. Dodatkowo dla klientów indywidualnych przewidziano leasing konsumencki z niską miesięczną ratą i co ważne – bez obowiązkowego zakupu samochodu. Taka udoskonalona forma leasingu, nie wymaga spłaty całej wartości samochodu, a jedynie jej części.

Lexus LBX SUV
Lexus LBX ORYGINAL EDITION

Co taki SUV z segmentu B oferuje w wyposażeniu standardowym?

Klienci mogą sobie wybrać, w jakiej wersji wyposażenia nowy SUV od Lexusa najbardziej im odpowiada. W każdej poczują się premium”, jak na markę przystało i zaoszczędzą na wydatkach. To ze względu na oferowany napęd hybrydowy.

Najmniej na taki samochód trzeba wydać 163 900 zł albo 1260 zł miesięcznie w leasingu KITO ONE. To wersja Elegant oraz pakiet TECH. Taki Lexus LBX ma bogate wyposażenie, bo znajdują się tam m.in.:

– 18” obręcze ze stopów lekkich,
– Reflektory przednie Full LED L—Shape,
– Kamera cofania ze spryskiwaczem,
– System monitorowania martwego pola (BSM),
– Czujniki parkowania z funkcją samoczynnego hamowania (ICS) przód i tył,
– System ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu z funkcją samodzielnego zatrzymania (RCTA),
– Czujnik deszczu,
– System ochrony przed zderzeniowej z monitorowaniem kierowcy (PCS+D) z wykrywaniem pieszych, rowerzystów i motocyklistów
– Pełny pakiet bezpieczeństwa Lexus Safety System +3,
– Elektrycznie otwierana i zamykana pokrywa bagażnika,
– Wirtualny kokpit 12.3”,
– System Lexus Link Connect: 6 głośników, wyświetlacz 9.8”, nawigacja chmurowa,
– Podgrzewanie kierownicy.

lexus lbx suv wnetrze
Lexus.pl

SUV Lexusa to dobry „plan b” premium dla Toyoty Yaris Cross

Z takiej okazji żal nie skorzystać. Tym bardziej że dzieloną z modelem Toyoty platformę dostosowano do wymagań luksusowej marki. Teraz gwarantuje niskie położenie środka ciężkości, szeroki rozstaw kół, krótkie zwisy oraz wysoką sztywność nadwozia. Taki samochód, najmniejszy w gamie modelowej marki premium prowadzi się pewnie i lekko.

Nowy napęd hybrydowy przemyślano tak, aby nie tylko był wydajny, ale by także pod względem osiągów gwarantował przyjemność z jazdy. Łączna moc układu wynosi 136 KM/100 kW, a maksymalny moment obrotowy to 185 Nm. Lexus LBX ma także nową, mocną bipolarną baterię niklowo-wodorkową (NiMH). Ta jeszcze lepiej wspomaga silnik elektryczny i zwiększa możliwości auta w jeździe bez grama paliwa. Wrażenia z jazdy dopełnia dodatkowo układ Hybrid System Control, który dopasowuje dźwięk silnika do przyspieszenia. Dlatego warto wykorzystać ten moment promocji, by dzięki atrakcyjnym warunkom finansowania nie obciążać zbytnio budżetu i mieć do dyspozycji świetny samochód – nie tylko do miasta.

Te dodatkowe 20 koni mechanicznych więcej niż w modelu Toyoty zawsze się przyda, ale przede wszystkim poziom wyposażenia standardowego w zakresie technologii i jakość materiałów, daje przewagę nad modelem Toyoty. Nie jest tajemnicą, że Lexusowi będzie bardzo trudno ukraść popularność kuzynce Toyocie. Nikogo jednak nie zaskoczy, jeśli LBX wybiorą osoby poszukujące miejskiego SUV-a klasy premium. NIE PRZEGAP: Renault świętuje. Co za wyniki! Te modele producenta są teraz rozchwytywane

Przeczytaj również