Ten model rewolucjonizuje ofertę producenta pod względem zużycia paliwa, ale nie tylko
Żaden kierowca nie czerpie przyjemności z częstego tankowania paliwa i wydawania pieniędzy na jazdę samochodem, skoro ma inne wcale nie małe wydatki. Dlatego samochód, który nie wymaga częstego tankowania paliwa, jest świetną opcją na oszczędzanie. To między innymi dziś decyduje o tym, że chętnie wybieraną opcją jest hybryda. Dzięki takiemu napędowi typu plug-in, kierowcy mają z głowy problem z zasięgiem. W razie czego mogą skorzystać z klasycznego paliwa, gdy moc energii elektrycznej się wyczerpie. Z drugiej strony tego paliwa dużo im nie potrzeba.
Wśród modeli dostępnych na rynku z takiego typu rozwiązaniem jest ciekawa opcja z niskim zapotrzebowaniem na paliwo. Według danych producenta potrzebuje jedynie 1,2 l na 100 km, ale to nie tylko dlatego jest jedną z najlepszych opcji do kupienia. Jest to gustowny kompakt z niezłym standardowym wyposażeniem i rabatem.
Francuzi mówią o nim, że rewolucjonizuje Peugeota niskim spalaniem paliwa w mieście. Crossover 408 o niewielkich rozmiarach, ma wyraźnie odróżniający się od reszty modeli świetny design i najnowszą technologię marki. Ile kosztuje i co oferuje w tej cenie producent?
Model 408 GT z silnikiem hybrydowym można mieć taniej o ponad 13 000 zł
Zakup modelu 408 od Peugeota to teraz nie tylko oszczędzanie paliwa, ale nawet na samym zakupie. Crossover z napędem hybrydowym jest teraz tańszy w zakupie o ponad 13 000 zł. Teraz 408 GT jest w niższej cenie, która zmalała do 200 152 zł, ale tej kwoty nie trzeba mieć od ręki. Francuska marka ma w ofercie leasing konsumencki, a ubezpieczenie można mieć za 1 zł. Są także tego typu rozwiązania dla przedsiębiorców. Co znajdziemy w wyposażeniu standardowym?
Lista udogodnień jest długa, a znajdują się na niej między innymi:
– Kierownica ze skóry licowej z ozdobnymi przeszyciami, wielofunkcyjna,
– Zdalny dostęp do pojazdu w aplikacji MyPeugeot: lokalizacja, statystyki jazdy, stan baterii trakcyjnej, wstępne nagrzanie/schłodzenie wnętrza,
– Pakiet Drive Assist Plus z systemem utrzymywania środka pasa ruchu,
– Reflektory przednie Matrix LED z automatycznym dostosowaniem wiązek światła do warunków drogowych,
– Czujniki parkowania z przodu i z tyłu, kamera cofania,
– Peugeot i Cockpit® 3D z konfigurowalnym wyświetlaczem kierowcy 10”,
– Elektryczne bezdotykowe sterowanie drzwi bagażnika,
– Automatyczna regulacja wysokości wiązek świateł przednich,
– Smart Multidrive: Dodatkowe podświetlenie LED przedniego panelu i drzwi przednich z możliwością wyboru jednego z 8 kolorów (Mood Lighting),
– Driver Sport Pack: Dodatkowa personalizacja zegarów cyfrowych, wzmocniony usportowiony dźwięk silnika, usportowione charakterystyki wspomagania układu kierowniczego, pedału przyspieszenia, automatycznej skrzyni biegów.
Oszczędności na wydatkach na paliwo będą o tyle przyjemniejsze, że taki hybrydowy crossover dysponuje mocą 225 KM i rozpędza się nawet do 233 km/h. W trybie zero emisji prędkość maksymalna wynosi 135 km/h. Pojemność bagażnika również nie rozczaruje kierowców, bo 471 litrów to wcale niezły wynik. Nie jest też tajemnicą, że Pokrywa unoszona razem z szybą bardzo ułatwia umieszczenie bagażu wewnątrz. Do tego dochodzi świetny nowoczesny design i tak samo zaprojektowane przestrzenne wnętrze. Mając na uwadze to, co otrzymuje kierowca, kwota do zapłaty nie jest porażająca. Nie bez przyczyny mówi się, że to mocny pretendent podniesienia słupków sprzedaży w całej Europie. NIE PRZEGAP: Od 21 sierpnia wszyscy kierowcy powinni sprawdzać te dane. Jeśli są nieprawidłowe będą z tego konsekwencje finansowe