Lynk & Co odświeża swój pociski 03+
Nowy Lynk & Co 03+ 2025, kompaktowy sedan produkowany przez chińsko-szwedzkiego producenta samochodów pojawia się w czterech konfiguracjach. Jego pierwsze oficjalne zdjęcia pojawiły się w na oficjalnym koncie WeChat producenta już 17 października. Oficjalna prezentacja modelu miała zaś miejsce 20 października i wywołała żywe emocje.
Patrząc na oficjalnie już opublikowane zdjęcia sedana Lynk & Co 03+ 2025, widzimy, że zasadniczo nawiązuje do stylu obecnego modelu. Pojawia się jednak w nowym przykuwającym uwagę zielonym lakierze. W ramach liftingu do przedniego zderzaka dodano przedni spoiler z podłużnymi listwami. Podwójna talia, wieloramienne felgi i czarne ozdobne paski na bocznych progach podkreślają dynamikę nadwozia.
Jeśli chodzi o stylistykę tylnej części nadwozia, to obejmuje ona niewielki tylny błotnik. Przyciemniona grupa tylnych świateł ma konstrukcję przelotową z wewnętrzną matrycą punktową oświetlenia. Dolna część kryje dyfuzor i układ wydechowy z dwoma wylotami po obu stronach.
Wersję Lynk & Co 03+ Wind Riding Edition 2025 wzbogacono o tylny spojler z włókna węglowego. Pakiet Lynk & Co 03+ Performance Package 2025 wzbogacono zaś o trzystopniową regulację ( 0 stopni, 8 stopni i 16 stopni) spojlera z włókna węglowego (w tylu Lynk & Co 03+ Racing). Wszystko po to, aby poprawić stabilność sedana i zwiększyć siłę docisku. Maksymalna siła docisku wynosi 163 kg przy kącie nachylenia 16°.
Dzięki temu można czerpać prawdziwą przyjemność z szybkiego pokonywania zakrętów. Dodatkowo zastosowana w Lynk & Co 03+ koncepcja osłony chłodnicy gwarantuje właściwości aerodynamiczne modelu z przeznaczeniem na tor. Jest zatem 03+ jest spersonalizowany, uwzględniając gusta miłośników sportowej jazdy.
Sportowy sedan może startować jak pocisk i pojedzie w trybie torowym
Lynk & Co 03+ ma 4 konfiguracje w przedziale cenowym od 198 800–219 900 juanów. Jeśli chodzi o wielkość nadwozia, długość, szerokość i wysokość, to wynoszą odpowiednio 4684/1843/1448 mm, a rozstaw osi wynosi 2730 mm. Konfiguracja wnętrza jest zgodna z ustępującym modelem.
Jeśli chodzi o moc, Lynk & Co 03+ 2025 nadal korzysta z 2,0-litrowego, turbodoładowanego 4-cylindrowego silnika o maksymalnej mocy 265 KM (380 Nm). Oficjalne dane głoszą, że czas przyspieszania od 0 do 100 km/h wynosi 5,7 sekundy. To tyle samo co w modelu z roku 2023.
Samochód wyposażono w tryb toru aktywowany za pomocą jednego przycisku oraz funkcję start boost. Pobicie Golfa GTI nie będzie problemem ( 5,9 sekundy do zera). Jeśli chodzi o układ przeniesienia napędu, to współpracuje on z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów. Dostawy Lynk & Co 03+ rozpoczną się w grudniu.
Copyright © WRC Media. Redakcja zastrzega wykorzystywanie niniejszej treści w zewnętrznych publikacjach, bez podania źródła (link do artykułu). Takie działanie będzie traktowane jako naruszenie praw autorskich i praw do własności intelektualnej.