Hybrydowa Toyota RAV4 zyska rywala, wobec którego ciężko przejść obojętnie
Nie da się ukryć, że największą sensacją 2024 roku jest skala zainteresowania SUV-em chińskiej marki Omoda. Europa w tym polski rynek pomimo sceptycyzmu wobec chińskich marek odkryły, że marka ma coś wyjątkowego do zaoferowania. W rezultacie słupki sprzedaży są wielkim zaskoczeniem. Okazuje się bowiem, że wystarczy kilka miesięcy, by pierwszy SUV Omoda 5 osiągnął sukces, kradnąc Toyocie sprzedaż.
Wiadomo, że rynek SUV-ów ogarnęła prawdziwa gorączka, a rywalizacja wchodzi na nowy poziom. Toyota musi ostro rywalizować o swój kawałek, bo czasy się zmieniły i w ofertach modnego segmentu nie brakuje jej stale przybywających konkurentów. Chińska Omoda po sukcesie jej pierwszego modelu w Polsce chce kontynuować zwycięską passę wprowadzać na europejski rynek konkurenta Toyoty RAV4 PHEV. Nadchodzący SUV dostanie także polski cennik.

Marka oferuje tak wiele za niewiele, że nowy SUV popłynie na fali popularności
Na rok 2025 Omoda zaplanowała kolejnego SUV-a. Hybrydowy Omoda 7 wysoko podniesie poprzeczkę swoim konkurentom. Zaprezentowany oficjalnie w zeszłym roku model to jeden z tych, których premiera nie przejdzie bez echa. Oferta młodej chińskiej marki to jedna z tych, wobec których trudno przejść obojętnie ze względu na relację jakości i ceny.
Omoda 7 to odpowiedź młodej chińskiej marki na Toyotę RAV4 PHEV. Korzysta z tego samego rodzaju napędu i łączy wyjątkowy design z technologią i wydajnością oferując mistrzowski pakiet na miarę oczekiwań europejskich klientów. To co jest największą sensacją to imponująca autonomia, która przekracza 1000 kilometrów. W połączeniu z etykietą eko sprawia, że Omoda 7 może być kolejną rynkową sensacją.
Toyota RAV4 PHEV zyska silnego konkurenta w nowym modelu chińskiej marki, która podbiła serca Polaków. Omoda 5 i nadchodząca Omoda 7 to dopiero rozgrzewka, bo ekspansja marki nabiera rozpędu. Omoda 7 będzie pozycjonowana jako drugi model marki, która już dzięki Omodzie 5 dokonała przełomu na europejskim rynku.
W Europie gdzie ograniczenia dotyczące emisji są coraz bardziej rygorystyczne, azjatyckie marki mają wiele do zaoferowania. Omoda oferuje tak wiele za tak niewiele, że ma wszystko, by znaleźć się w czołówce opcji najlepszych ofert na SUV-a do miasta i na dalsze wycieczki.
źródło: The Citizen News