Mamy złą wiadomość dla właścicieli Dacii Spring. Nie będą zachwyceni, gdy to zobaczą w nowiutkim samochodzie

Samochody od Dacii rozchodzą się jak ciepłe bułeczki, a zysk firmy wzrósł aż o 17% w stosunku do ubiegłego roku. Chętnych na samochody nie brakuje, a firma od niedawna oferuje najtańszego elektryka na rynku. Zakup nowego samochodu w dobrej cenie i z gwarancją to synonim dobrze wydanych pieniędzy i świętego spokoju dla kierowcy. Czy tak jest na pewno?

Rdzewiejące elementy podwozia nowej Dacii Spring
Podaj dalej

Stan Dacii Spring po kilku miesiącach od zakupu nie zachwyca klientów

Właściciel nowiutkiej Dacii Spring, zakupionej w salonie opisał swoje doświadczenia z samochodem. Nadmieniamy, że od chwili zakupu minęło maksymalnie 8 miesięcy, więc wciąż ma gwarancję. Tylko czy to, co za chwilę zobaczysz, powinno się wydarzyć w nowym samochodzie? Jeśli kupiłeś elektryka od Dacii, jest szansa, że będziesz musiał się z tym zmierzyć.

„Oryginalne wzmocnienie pod samochodem i wycieraczki mają problem z lakierem. Czy zostanie on naprawiony w ramach gwarancji? Wycieraczka ma tylko spuchniętą farbę i prawdopodobnie można ją uznać za zużywalną, ale pod samochodem, wystawiona na działanie czynników atmosferycznych, wody i brudu drogowego, wydaje mi się, że lakier powinien wytrzymać dłużej, a nie złuszczyć się. Po szturchnięciu palcem odrywają się kawałki farby”– tak właściciel Dacii Spring opisał swoje doświadczenia z nowym samochodem, po zaledwie kilku miesiącach użytkowania.

Pojawienie się rdzy na wycieraczkach kojarzy się raczej ze starym samochodem. Inni kierowcy w komentarzach pod oryginalnym postem, twierdzą, że wszystkiemu jest winna cienka powłoka lakiernicza i niewłaściwe przygotowanie powierzchni do lakierowania.
Dla wyjaśnienia przypominamy, że pierwsze egzemplarze Dacii Spring trafiły do klientów jesienią zeszłego roku. Niestety rdza pod samochodem nie jest objęta gwarancją.

problemy dacii spring

Zakup samochodu od budżetowej marki to dobry wybór, ale tylko na 2,3 lata

Właściciele Dacii Spring zauważają, że samochód jest tani i tym samym na siebie zarabia. Taka inwestycja zwraca się po kilku latach i wtedy warto zmienić samochód.

Problemy z zabezpieczeniem lakieru i rdzą pojawiają się przy amortyzatorach z tyłu i plastiku przy tylnym kole. Jak piszą kierowcy, producent nie zapewnia zabezpieczenia deski rozdzielczej. To, jak sugerują w komentarzach, spowoduje, że lakier się złuszczy. Panel pod tylnym zderzakiem również nie posiada odpowiedniego zabezpieczenia.

Jeden z właścicieli Dacii zasugerował, że zdejmie plastiki centralnego tunelu, by je zaizolować. Co przeraziło właściciela klasyka budżetowej marki z 1997 roku. Jak będą wyglądać za 20 lat, dziś nowe modele Dacii? Być może wcale nie gorzej od samochodów innych marek. Jak zobaczysz w komentarzach do posta tutaj, Skoda Superb z 2019 roku też straszy rdzą w progach. Co jest frustrujące dla kogoś, kto zapłacił za samochód wyższej klasy. W zasadzie każde pieniądze, wydane na nowy samochód, powinny gwarantować zakup technicznie poprawnego produktu.

Przeczytaj również