Mamy to! Nowe gorące Audi RS3 Sportback bez kamuflażu. Żaden diesel mu nie podskoczy

Mamy to! Nowe gorące Audi RS3 Sportback bez kamuflażu. Żaden diesel mu nie podskoczy

Podaj dalej

W krótkim czasie, gama modeli Audi A3 znacznie się rozszerzyła. Poza wersjami z silnikami  benzynowymi i wysokoprężnymi, pojawiły się również wersje hybrydowe plug-in oraz sportowa wersja, czyli Audi  S3. Na szczycie hierarchii  brakuje juz tylko RS3. Na Instagramie Wilco Blok, nowe Audi RS3 Sportback można już oglądać bez kamuflażu.

Najsilniejsze obecnie  Audi S3 Sportback i S3 Limousine o mocy 310 KM i 400 Nm, wkrótce oddadzą koronę potężnemu RS3. Kilka gorących zdjęć nowego wcielenia modelu krąży  w mediach społecznościowych, całkowicie bez  oklejenia.  Wyglądem nie zaskakuje, bo już wcześniej mogliśmy co nieco zobaczyć na pojawiających się zdjęciach szpiegowskich.

KIEROWCO! ODBIERZ BON NA 120 PLN DO WYDANIA NA STACJACH BENZYNOWYCH

Recepta na design Audi RS3 jest ta sama

Czarne RS3 Sportback widoczne na tych zdjęciach, ma charakterystyczne dla modelu  owalne rury wydechowe, po obu stronach tylnej części. Dodatkowo ma bardziej sportową wersję zderzaka, który w przypadku tego czarnego egzemplarza ozdobiony jest srebrno-szarymi akcentami.

Samochód nie jest jeszcze w pełni gotowy do produkcji, co widać na przykład po prowizorycznych poszerzeniach nadkoli z przodu.

Audi RS3 Sportback 2021 4
źródło: Instagram

Wspaniałe pięć cylindrów, zostaje pod maską

Podobnie jak jego poprzednik, RS3 Sportback z napędem na cztery koła najprawdopodobniej będzie miało 2,5-litrowy silnik benzynowy. Ma być nieco mocniejszy od poprzedniego, który dysponował mocą 400 KM.

Nie zdziw się, jeśli Audi da RS3  zastrzyk w postaci dodatkowych 20 KM. To miałoby sens i byłoby konkurencją dla 421-konnego Mercedesa-AMG A45 S. Oficjalne odsłonięcie nowego RS3 Sportback, któremu również towarzyszyć będzie wersja Limousine RS3, prawdopodobnie nastąpi niedługo.

Audi RS3 Sportback 2021 2

źródło: InstagramAudi RS3 Sportback

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News