Hyundai Bayon w teście łosia. Ten tani SUV jest lepszy niż drogie niemieckie samochody

Hyundai Bayon w teście łosia. Ten tani SUV jest lepszy niż drogie niemieckie samochody

hyundai w tescie łosia

Podaj dalej

Hyundai Bayon to najnowszy i najmniejszy samochód z rodziny SUV-ów producenta. Ceny modelu startują od Hyundai, a jego ceny startują od 66 tys. złotych. Czy ten samochód jest bezpieczny? Sprawdzili hiszpańscy dziennikarze w najnowszym wideo na kanale km77.

Tani SUV Hyundaia to świetna propozycja

Nowy SUV od Hyundaia gwarantuje swoją przestronnością komfort podróżowania. Jak zapewnia producent, samochód jest zwinny i zużywa niewiele paliwa. Wydaje się, że kompakt z przyjaznym wnętrzem to dobry wybór. Zwłaszcza gdy bierzemy pod uwagę pozycję za kierownicą i świetną widoczność.

Hyundai Bayon mierzy 4180 mm długości, a nadwozie sięga na wysokość 1490 mm, co daje doskonałą przestrzeń na nogi i komfortową podróż nie tylko na przednich fotelach. Czy rozstaw osi wynoszący 2580 mm dopełnia ogromu atutów tego taniego Hyundaia? Dowiesz się tego z najnowszego testu łosia.

hyundai bayon
foto : YouTube km.77

Hyundai Bayon w teście łosia ogrywa droższe niemieckie samochody

Kiedy Hyundai wprowadził na rynek małego SUV’a Bayon’a zapewniał klientów, że będzie bezpieczny i pewny swoich atutów, które dostaną w niskiej cenie. Jak to wygląda w rzeczywistości?

Model trafił na testy: łosia i jazdy w slalomie. Pierwsza próba pozwala ocenić czy sterowanie samochodem z prędkością powyżej 70 km/h pozwala bezpiecznie ominąć przeszkodę. Jak zobaczysz na poniższym wideo Hyundai radzi sobie świetnie, a kierowca testowy jest zachwycony.

Od pierwszej próby czułem, że ten samochód będzie bezpieczny i łatwy w prowadzeniu. Dowodem jest czysty przejazd z prędkością 75 km/h.

Wyposażony w silnik 1,2 MPi 84 CV i opony Michelin Primacy 4 idzie jak po sznurku z i omija przeszkody wychodząc na prostą z prędkością 38 km/h. Przy próbie z prędkością 76 km/h samochód uderza w jeden stożek, ale zachowuje się podobnie jak w poprzednich 2 testach.

W teście łosia przy prędkości 80 km/h opony nie łapią wystarczającej przyczepności i kończy się na strąceniu kilku słupków na drugim i trzecim pasie.

Jeśli chodzi o przejazd w slalomie z prędkością powyżej 60 km/h Hyundai uzyskał przeciętny wynik. Nie jest zwinny przy zmianie kierunku jazdy, ale ma płynną reakcję.

W przeciwieństwie do droższych niemieckich samochodów– Hyundai Bayon uzyskał świetny ogólny wynik.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News