Dacia wdraża w Rumunii wirtualnego asystenta
Budżetowa marka i nowoczesne technologie? Dacia pomimo faktu, że jest królem niskich kosztów, nie zamierza na tym poprzestawać. Biorąc pod uwagę, że do niedawna marka uważała, że nie musi być jak inni producenci i wystarczy, że oferuje niezbędne funkcje, to nowy projekt zaskoczy wielu.
Podpisana partnerska umowa z firmą DRUID to dla Dacii ogromny krok w kierunku nowoczesnych technologii. To dlatego, że jej partner to globalna firma specjalizująca się w rozwiązaniach konwersacyjnych opartych na sztucznej inteligencji.
Projekt firm zawiera autorski moduł rozumienia języka naturalnego, który rozpoznaje intencje i byty użytkownika, oferując narzędzia do tworzenia, edycji i uczenia odpowiedzi wirtualnego asystenta.
Na razie firma DRUID wdraża wirtualnego asystenta dla Dacii w Rumunii. Jednak taka współpraca stanowi znaczący punkt odniesienia w cyfryzacji Dacii. Marka wzmacnia w ten sposób swoje zaangażowanie w oferowanie klientom najwyższej jakości obsługi z wykorzystaniem innowacyjnych technologii.
„ Wdrożenie wirtualnego asystenta firmy DRUID jest dowodem naszego ciągłego zaangażowania w innowacje i zadowolenie klientów. Integrując tę zaawansowaną technologię, zapewniamy, że nasza sieć partnerów pozostaje w czołówce transformacji cyfrowej, oferując niezrównane usługi naszym klientom.”- powiedział Viorel Asaftei, dyrektor sprzedaży i sieci Dacia na Europę Południowo-Wschodnią.
Wirtualny asystent powstaje dla większego komfortu klientów
Nie jest tajemnicą, że funkcja inteligentnego asystenta w Dacii powstaje w pogoni za rywalami. Skoda, Volkswagen czy Peugeot już ogłosiły, że dla większego komfortu użytkownika zintegrują ChatGPT ze swoimi samochodami.
Firma DRUID, która tak jak Dacia pochodzi z Rumunii, zamierza poprawić komfort klientów marki dzięki rozwiązaniom opartym na sztucznej inteligencji.
„Podstawową cechą projektu jest wirtualny asystent AI , zaprojektowany tak, aby rozumieć pytania użytkowników i odpowiadać na nie z ludzką dokładnością. Konwertując zdania w języku rumuńskim z różnego rodzaju dokumentów (Word, PDF, Excel itp.) na przyjazne dla systemu zapytania” – stwierdza w oświadczeniu firma DRUID.
Integracja sztucznej inteligencji nabiera tempa w branży motoryzacyjnej. Dacia dzięki najnowszej inicjatywie ma szansę wzmocnić swoje zaangażowanie w zapewnianie obsługi klienta na najwyższym poziomie dzięki innowacyjnej technologii. Nowa platforma internetowa to duża transformacja, która pozwoli sieci dealerów Dacii pozostać w czołówce, zapewniając niezrównaną cyfrowo obsługę klientów.
Copyright © WRC Media. Redakcja zastrzega wykorzystywanie niniejszej treści w zewnętrznych publikacjach, bez podania źródła (link do artykułu). Takie działanie będzie traktowane jako naruszenie praw autorskich i praw do własności intelektualnej.