Samochód elektryczny kojarzy się przede wszystkim z pojazdem do przemieszczania się, który ma zupełnie inny charakter od auta spalinowego. Sportowe doznania w elektryku mogą dotyczyć przyspieszania, hamowania oraz trakcji. Jednak brakuje w nim dźwięków silnika oraz wydechu. Co z pewnością jest dopełnieniem sportowego charakteru. Abarth od wielu lat tworzy model 500, który wygląda świetnie i doskonale brzmi. A dodatkowo prowadzi się bardzo dobrze. Czy z modelem Abarth 600e jest podobnie?
Abarth 600e – tylko 1949 sztuk
Gotowy, ekscytujący, muskularny i agresywny – tak Abarth opisuje nowy model. Abarth 600e Scorpionissima zostanie wyprodukowany w limitowanej edycji 1,949 sztuk.
Wersja Scorpionissima skupia się na trzech głównych cechach: designie zapewniającym maksymalną wydajność, konstrukcji samochodu sprawiającej, że jest to najmocniejszy Abarth w historii, oraz duchu rywalizacji przyciągającym entuzjastów motoryzacji. Dzięki swojemu bogatemu wyposażeniu, nowy Abarth 600e ma zaszokować miłośników motoryzacji, dając im możliwość bezpiecznej jazdy, nie rezygnując z agresywnego i muskularnego wyglądu swojego pojazdu.
240 KM z silnika elektrycznego
Nowy Abarth 600e Scorpionissima ma 240 KM. Jest to najmocniejszy samochód w historii marki. Zbudowany, aby być wyjątkowym w klasie samochodów elektrycznych, Abarth 600e będzie wyposażony w mechanizm różnicowy ograniczający poślizg, który gwarantuje doskonałą stabilność jazdy i przyczepność.
Bardzo dobra trakcja ma być tym, co wyróżnia 600e na tle konkurencji. W ten sposób włoska marka chce nawiązać do swojego sportowego rodowodu. Bardzo dobrze zestrojone zawieszenie w połączeniu ze specjalnie opracowanymi do tego modelu oponami, mają być kluczem do radości z jazdy. Pomimo elektrycznego napędu.
Abarth 600e – projekt we włoskim stylu
Chociaż wiadomo, że pierwowzorem jest Fiat, w najnowszym modelu Abartha pojawiły się znaki rozpoznawcze marki. Spojler, lekko obniżone zawieszenie i większe koło. Do tego dużo odważniejsza paleta kolorów. Te elementy mają odróżnić 600e od innych aut elektrycznych na drodze. Włoski styl projektu stawia przede wszystkim na efektywne linie i daje pierwszeństwo formie nad funkcją.
Zakup sercem i oczami
Współczesna motoryzacja stawia przede wszystkim na doznania wizualne. Auta mają być estetyczne, spójne i oferować sporo nowoczesnych rozwiązań we wnątrz. Chociaż wrażenia z jazdy i specyfikacja techniczna dla prawdziwych entuzjastów motoryzacji są nadal istotne, to nawet dla takiej marki, jak Abarth kluczowe jest zwrócenie uwagi klientów przez wygląd. Aktualnie auta kupuje się przede wszystkim oczami. Kierujemy się emocjami, wyglądem, a także modą. Istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że Abarth 600e w limitowanej wersji 1946 egzemplarzy znajdzie swoich nabywców.
Ze względu na popularność samochodów elektrycznych, strefy czystego transportu i trend na pojazdy bezemisyjne, również takie marki, jak Abarth muszą mieć w swojej ofercie modele z segmentu SUV. Takie nadwozie cieszy się stałą popularnością, dlatego poza miejskim Abarthem 500e do rodziny Abarth dołącza większy model 600e.