Ten SUV ma wszystko nawet w podstawie!
SUV o nazwie FAW Bestune T77 już ponad rok temu miał trafić na rynek rosyjski. Otwarcie zamówień nastąpiło ostatecznie dopiero dziś – w połowie grudnia. Lokalne przedstawicielstwo chińskiej marki zorganizowało internetową premierę i ogłosiło oficjalne ceny.
Bestune T77 to model kompaktowy, który zajmuje pozycję średnią między crossoverami X40 i X80. Jego bagażnik mieści od 375 do 1525 litrów. Światła mają pełną technologię LED, jest funkcja powitania i towarzyszenia kierowcy w drodze do domu. Panel przedni wyposażony jest w cyfrowy panel wskaźników i ekran multimediów – podobno jeden z największych w tej klasie.
Wielofunkcyjna kierownica z elektrycznym wspomaganiem obszyta jest skórą nappa. Istnieje oczywiście możliwość podłączenia smartfona.
Niezła benzyna pod maską
Jedynym dostępnym silnikiem, jaki oferuje ten SUV, jest 1,5-litrowy benzynowy o mocy 160 KM i momencie obrotowym 258 Nm. Można go połączyć z manualną sześciobiegową skrzynią biegów lub 7-stopniowym automatem z mokrym sprzęgłem. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje dość rozsądne 9,7 sekundy, a spalanie to 6,8 l/100 km.
Podstawowy pakiet „Luxury” wyceniono na 101 tys. złotych. Zawiera m. in. 18-calowe felgi aluminiowe, system bezkluczykowy, panoramiczny dach, tempomat, kamerę cofania, tylne czujniki parkowania, systemy asystujące przy ruszaniu ze wzniesienia. Jest też asystent hamowania awaryjnego, przednie i boczne poduszki powietrzne… Słowem – wszystko, czego dusza zapragnie. Automatyczna skrzynia biegów to dopłata rzędu 5 tys. złotych.
Pakiet prestiżowy i coś jeszcze
O krok wyżej znajduje się pakiet prestiżowy, którego cena zaczyna się od 114 tys. złotych. Tutaj dostępna będzie tylko automatyczna skrzynia biegów. SUV w tej wersji posiada 19-calowe koła, czujnik deszczu i światła, automatyczne światła drogowe, inteligentny tempomat, automatyczne hamowanie awaryjne. Jest też śledzenie pasa ruchu i wykrywanie zmęczenia kierownicy, boczne kurtyny i oświetlenie wnętrza.
W przyszłym roku SUV zadebiutuje także w dwóch nowych jeszcze bardziej wypasionych wersjach na rynek rosyjski – Elite i Premium. To, jak będzie wyglądał SUV w tych dwóch wersjach, pozostaje narazie tajemnicą.