Subaru to Subaru
Zmiany zewnętrzne nie są zbyt imponujące. Samochód otrzymał z przodu czarny spliter i ciemnoszarego grilla. Czarne wykończenie uzupełniają 18-calowe aluminiowe felgi.
Większe zmiany znajdziemy w kabinie samochodu. Limitowana edycja WRX została wyposażona w przednie fotele Recaro z tapicerką ze skóry i zamszu. Są także kontrastowe przeszycia i wyhaftowane logo STI. Jeśli przyjrzymy się dokładniej, znajdziemy także kierownicę owiniętą zamszem i wyjątkową dźwignię zmiany biegów z błyszczącymi, czarnymi akcentami.
Więcej sportu i więcej komfortu
Samochód nastawiony jest na osiągi, jednak inżynierowie przyłożyli się także do komfortu. Z tego powodu pojawił się dodatkowy materiał tłumiący dźwięk. Ta zmiana pozwoliła na zmniejszenie hałasu o 0,6 decybela z przodu i o 0,5 decybela z tyłu w porównaniu do standardowego STI Sport.
Moc pochodzi z 2-litrowego turbodoładowanego silnika. Do dyspozycji kierowcy oddanych zostało 296 KM i moment obrotowy 400 Nm. Wszystko to przenoszone jest na cztery koła za pomocą bezstopniowej skrzyni biegów.
Choć układ napędowy jest nam wszystkim dobrze znany, model ten posiada wiele nowych elementów STI. Zawiera się w tym m. in. wspornik kolumny zawieszenia, usztywnienie przedniego i tylnego zawieszenia, a także sportowy układ wydechowy. Samochód ma również filtr powietrza o wysokim przepływie i chłodnicę oleju przekładniowego.
Chcesz kupić? Już za późno…
Produkcja będzie ograniczona do 500 sztuk, a ceny zaczynają się od 175 000 złotych. Firma nie przyjmuje już zgłoszeń, ponieważ otrzymała co najmniej 500 rezerwacji.