Kultowe Audi TT – jak nowe!
Audi TT pierwszej generacji często było niedoceniane i pomijane przez mężczyzn ze względu na nieco kobiecy wygląd. Jego reputacji nie pomogły problemy ze stabilnością pierwszych egzemplarzy, które pojawiały się przy wyższych prędkościach. Dodatkowy splitter na tylnej pokrywie bagażnika, który pojawił się nieco później, rozwiązał jednak te problemy.
Kompaktowe coupé zostało zbudowane na podwoziu Golfa IV i z biegiem czasu zyskało reputację stylowego i sprawnego samochodu sportowego. Samochód był równie chętnie tuningowany, a opcji na jego modyfikacje jest naprawdę bez liku.
Popularnością cieszyły się zwłaszcza wyższe wersje z silnikami doładowanymi. Kolejne iteracje Audi TT były nieco bardziej „poważne” i „męskie”, ale nie powtórzyły już sukcesu oryginalnej edycji. Klienci nie byli tak oczarowani.
Używana benzyna 1.8T kusi
Przyszłość Audi TT jest niepewna, ale wciąż możemy znaleźć dobrze zachowany oryginalny egzemplarz. Pierwsza seria zjeżdżała z taśmy montażowej w latach 1998-2006 i otrzymała wewnętrzne oznaczenie 8N. Dziś mamy dla ciebie wyjątkową ofertę. Jeden z niemieckich sprzedawców otrzymał takie Audi od pierwszego właściciela. Ten podczas sporadycznej eksploatacji przejechał swoim samochodem zaledwie 26 400 kilometrów.
Zadbane Audi TT ma bardzo czyste i schludne wnętrze – być może pierwszy właściciel jeździł tylko w rękawiczkach? Tego nie wiemy, ale samochód naprawdę wygląda tak, jakby był zbudowany wczoraj. Najlepszym tego przykładem są folie ochronne, które pozostały nieściągnięte z progów drzwi.
Regularny serwis i świetny stan
Według historii serwisowej tak samo traktowana była cała technologia i wnętrzności Audi TT. Regularne przeglądy były na porządku dziennym co kilka tysięcy kilometrów. Producent określał również odstępy czasowe, nie tylko kilometrowe, o które pieczołowicie dbał pierwszy i jedyny do tej pory właściciel.
Jednostka napędowa 1.8T współpracuje z sześciobiegową skrzynią biegów i napędza przednią oś. Doładowana jednostka generuje 180 KM i pozwala rozpędzić się od 0 do 100 km/h w 7,5 sekundy. Maksymalna prędkość to z kolei 226 km/h. Samochód-zabawka dla dorosłych wystawiona jest za 14 990 euro (68 000 zł). To niezła cena jak za tak dobrze zachowany egzemplarz, nie mówiąc już o tym, że nowe Audi TT będzie kosztowało kilka razy więcej.