Groteskowo wielki grill z BMW Serii 4 nie trafi do innych modeli. Ale dlaczego?

Groteskowo wielki grill z BMW Serii 4 nie trafi do innych modeli. Ale dlaczego?

Podaj dalej

Wczoraj wieczorem BMW zaprezentowało długo wyczekiwane nowe BMW Serii 4. Dwudrzwiowe coupé oferuje nowy układ mild hybrid, najnowszą i najlepszą technologię pod względem bezpieczeństwa… jednakże, ludzie nie potrafią mówić o ogromnym grillu, który trafił na jego przód. 

BMW wielki grill

Dobre wiadomości

Ogromny grill najprawdopodobniej nie trafi do kolejnych modeli BMW, przynajmniej nie na ten moment. Na portalu motor1.com pojawiła się rozmowa z szefem BMW Design, Domagojem Dukeciem, który powiedział, że pionowe nerki będą unikalne dla tego samochodu. 

– W firmie czuliśmy, że pionowe nerki były właściwe dla tego samochodu. Design nie zawsze polega na urodzie lub brzydocie, czasami dobry design ma odważny charakter. Klienci stają się co raz bardziej wymagający, ponieważ rynek nasycony jest dobrymi produktami, więc musisz się wyróżniać. Potrzeby naszych klientów są tak różne indywidualnie, że chcemy dać każdemu z nich inny produkt.

BMW Serii 4

BMW Serii 4 Coupe z pewnością wyróżnia się na tle innych samochodów bawarskiej marki. Przednia konsola Serii 3 nie jest tak polaryzująca, z kolei w najnowszej Serii 5 mamy dużo subtelniejszy zestaw nerek. Żaden z tych samochodów w najbliższym czasie nie przejmie masywnego grilla Serii 4. 

Grill w Serii 3 i Serii 5 nie ulegnie zmianom

BMW Serii 4

– Nie chcemy, aby model się powtarzał w szczegółach, bowiem każdy powinien mieć swój niepowtarzalny charakter. Samochody takie jak Seria 3 i Seria 5 utrzymają bardziej poziome nerki, a my lubimy korzystać z nich na różne sposoby. Może w przyszłości będzie więcej samochodów z pionowym grillem, ale narazie nie obejmie to wszystkich modeli BMW. 

Kupujący, którzy chcą większego grilla, mogą odebrać swoje BMW Serii 4 od dealerów już w październiku tego roku. Podstawowy model 430i otrzyma 2-litrowy silnik o mocy 255 KM i 399 Nm momentu obrotowego. Z kolei M440i otrzyma nową sześciocylindrową hybrydę, która wytworzy 382 KM i okrągłe 500 Nm momentu.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News