Prawie jak BMW M4
Niemiecki super sedan widoczny na zdjęciach przypomina nieco limitowaną edycję BMW M4 GTS. Polska firma dobrała podobne barwy i przygotowała specjalny body kit.
Samochód został pomalowany na tzw. matowy czarny Magnus Pro. Przednie koła w rozmiarze 9×22 cali i tylne 10,5×22 firmy Vossen owinięte zostały odpowiednio oponami 225/30 i 295/25 Michelin Pilot Sport 4S.
Jeśli spojrzymy uważnie na przedni zderzak, zauważymy nowy splitter. To część wyżej wymienionego zestawu karoserii, który obejmuje również listwy progowe, tylny dyfuzor z trzema płetwami i dwa spojlery – jeden na dachu, jeden na pokrywie bagażnika.
Ostatnim elementem tej wersji jest zmienione zawieszenie pneumatyczne, które pozwala najbardziej bogatej Serii 7 jechać nieco bliżej ziemi.
Co z silnikiem?
Flagowy „Bimmer” produkuje więc standardowe 585 koni mechanicznych i 850 Nm momentu obrotowego. Oznacza to ni mniej ni więcej, że polska firma postanowiła pozostawić 6,6-litrowy silnik TwinPower V12 nietknięty.
Ciężko powiedzieć, czy wprowadzone poprawki wpłynęły na wydajność, ale standardowy M760Li Drive rozwija 100 km/h w zaledwie 3,8 sekundy. Jeśli pozostawisz otwartą przepustnicę przez dłuższą chwilę, samochód rozpędzi się do 305 km/h.