SUV składany przez Polaków idealny na polskie korki
Na nowego Fiata 600 Hybrid połaszą się zapewne zwłaszcza klienci, którzy mogą wziąć nowy samochód w leasing. W najnowszej promocji w ramach leasingu SimplyDrive przedsiębiorcy mogą go użytkować nawet za 600 zł netto miesięcznie. Tak niska rata utrzymuje się przez cały okres trwania umowy, np. w przypadku leasingu na 24 miesiące z rocznym przebiegiem 10 tys. km i 15 proc. wpłatą początkową. Na dodatek za 1 zł otrzymuje się pakiet ubezpieczeń OC i AC.
Powyższa kalkulacja dotyczy to podstawowej odmiany Fiata 600 Hybrid, który w Polsce kosztuje od 108 tys. zł brutto. W takiej specyfikacji pod maską otrzymujemy silnik 1.2 turbo o mocy 100 KM. Z automatyczną, 6-stopniową skrzynią e DCT zużycie paliwa wynosi tylko 4,9 l/100 km. Opcjonalnie można wybrać wersję o mocy 136 KM. Do tego ten SUV nie spala ani kropli paliwa w korku, ponieważ do prędkości 30 km/h wykorzystuje napęd elektryczny (silnik 21 kW). Zelektryfikowany napęd z 48-woltowym akumulatorem zupełnie odciąża silnik spalinowy, np. podczas parkowania, ale i wspomaga go na autostradzie.
Jakie wyposażenie ma Fiat 600 Hybrid?
W standardzie znajdziemy tu chociażby autonomiczny system hamowania awaryjnego (wykrywa też pieszych i rowerzystów), tylne czujniki parkowania i reflektory LED. Za kierownicą znajduje się wyświetlacz 7″ pokazujący zegary i dane komputera pokładowego. Systemem multimedialnym sterujemy za pomocą 10,25-calowego ekranu dotykowego z bezprzewodowym Apple CarPlay i Android Auto.
B-SUV produkowany w Tychach jest też dość praktyczny, bo ma największy w swojej klasie schowek przedni (15 l). W środku wygodnie pomieści się 5 pasażerów, a bagażnik ma pojemność 360 l. W bogatszej wersji wyposażenia La Prima tylną klapę otworzymy ruchem stopy. Dostaniemy też bezprzewodową ładowarkę smartfona, tapicerkę z ekologicznej skóry i 18-calowe alufelgi. Długość 4,17 m sprawia, że mimo muskulatury SUV-a, dość łatwo się nim parkuje.