Ford Polska wprowadza innowacyjne usługi "Serwis #zostańwdomu" w trosce o zdrowie klientów i pracowników

Gwałtowne rozprzestrzenianie się koronawirusa zmusiło wielu producentów aut do powzięcia radykalnych kroków, wychodząc naprzeciw swoim klientom. Jednym z pierwszych, który zdecydował się na wprowadzenia nowych bezpłatnych usług w Polsce jest Ford. 

Ford Polska wprowadza innowacyjne usługi „Serwis #zostańwdomu” w trosce o zdrowie klientów i pracowników
Podaj dalej

W ramach akcji Serwis #zostańwdomu Ford Polska wprowadza nowe bezpłatne usługi mające na celu zapobieganie rozprzestrzeniania się COVID-19. 

Usługi te obejmują odbiór pojazdu od klienta (door to door), pełną dezynfekcję przed przekazaniem auta oraz pakiet Ford Video Check. Wszystkie działania koncentrują się przede wszystkim na zapewnieniu bezpieczeństwa i minimalizowaniu ryzyka zarażenia koronawirusem.

W ramach usługi door to door serwis Ford Polska odbierze, a po wykonanej usłudze dowiezie samochód pod dom klienta. Nowe procedury bezpieczeństwa Ford Polska skoncentrowane są na maksymalnej ochronie zdrowia i obejmują wszystkie zalecenia wydane przez WHO oraz Ministra Zdrowia.

Co z kolei kryje się pod intrygującą nazwą Ford Video Check? 

Darmowa usługa Ford Video Check obejmuje raport stanu technicznego samochodu również w formie wideo oraz umożliwia zaakceptowanie zakresu prac na podstawie klarownego kosztorysu. o usługa realizowana przez wszystkie Autoryzowane Serwisy marki Ford. 

Dzięki Ford Video Check można szybko i wygodnie komunikować się z doradcą bez konieczności wychodzenia z domu, a w ciągu kilku godzin od odebrania przez serwis auta od klienta zostaje przesłany sms’em link do filmu z omówieniem stanu pojazdu. Pod linkiem znajduje się również karta przeglądowa. W jasny i czytelny sposób prezentowane są w niej rekomendacje serwisu dotyczące poszczególnych elementów pojazdu. W przesłanych materiałach znajdzie się również oferta, którą można zaakceptować „online”.

O tym, jak poważnie Ford Polska traktuje zagrożenie epidemiczne w naszym kraju wypowiedział się Bogusław Głód, dyrektor zarządzający Ford Polska: 

Działania podjęte w ramach akcji Ford Serwis #zostańwdomu oraz nowe procedury bezpieczeństwa dostosowaliśmy do wszystkich zaleceń i wytycznych wydanych przez WHO oraz Ministerstwo Zdrowia. Dzięki temu nieprzerwanie możemy świadczyć nasze usługi. Podczas obsługi pojazdu używamy rękawiczek jednorazowych, narażone na dotyk elementy samochodu są dezynfekowane specjalistycznymi środkami, ponadto wdrożyliśmy procedurę regularnej dezynfekcji rąk, a obsługa zamiast uściskiem dłoni przywita wszystkich uśmiechem. Wprowadziliśmy również bezpłatną obsługę serwisową “door to door” – jednym słowem odbierzemy, a po wykonanej usłudze dowieziemy samochód pod dom klienta. Bezpłatny pakiet wchodzący w skład akcji Serwis #zostańwdomu na życzenie klienta można wzbogacić o płatną usługę ozonowania pojazdu

O usłudze Ford Video Check opowiedział Dariusz Lech, dyrektor działu serwisu i części zamiennych Ford Polska:

Często jesteśmy na spotkaniach w miejscach w których nie możemy swobodnie rozmawiać. W ten sposób nie tylko widzimy co się dzieje z pojazdem ale też w dyskretny sposób podejmujemy decyzje o naprawie samochodu w oparciu o fakty. Otrzymujemy jasne potwierdzenie co zostało sprawdzone. Możemy czuć się bezpiecznie widząc zielony kolor. Jeżeli informacje zawarte w linku są niewystarczające albo chcemy się więcej dowiedzieć na temat kosztów mechanizm Ford Video Check w prosty sposób umożliwi nam kontakt z Doradcą – klikając w link wysyłasz prośbę o kontakt. Warto dodać, że program wprowadzony jest w całej sieci i każdy diler Forda pracuje na tej platformie.

Akcja Ford Serwis #zostańwdomu potrwa 2 miesiące z możliwością jej przedłużenia w zależności od potrzeb.

Klienci mogą umówić się na serwis za pomocą strony internetowej: https://www.ford.pl/serwis/moj-pojazd/umow-serwis#!/vehicle-step

Klient może wybrać dilera, datę i godzinę, która go interesuje oraz ofertę. Potwierdzenie umówienia przychodzi natychmiast na podany adres mail.

Przeczytaj również