Emocje ponad wszystko. Cupra rozpoczyna współpracę z nowym partnerem 

Najnowsza kampania brandowa Cupry celuje w emocje, adrenalinę oraz przyspieszone bicie serca. Nowym polskim partnerem hiszpańskiego producenta został Szymon Godziek, czyli jeden z najbardziej utalentowanych na świecie zawodników, który specjalizuje się w ekstremalnym freestyle’u MTB i freeride.

Emocje ponad wszystko. Cupra rozpoczyna współpracę z nowym partnerem 
Podaj dalej

Nowa współpraca wcale nie jest przypadkowa

Szymon Godziek niezaprzeczalnie spełnia kryteria Cupry, posiadając pasję, determinację i odwagę, które są kluczowymi cechami firmy. Na pewno wiele osób słyszało o wykonanym salcie nad 30-metrowym kanionem, peletonem Tour de Pologne czy też rozpędzonym pociągiem towarowym. Jego niesamowita wytrwałość, gorący temperament i talent sprawiły, że jest najlepszym polskim i jednym z najlepszych na świecie zawodników freestyle MTB oraz freeride. 

Freeride oraz freestyle MTB są ekstremalnymi wersjami sportów rowerowych – to cały szereg dyscyplin, w których najważniejszym elementem jest wykonywanie na różnych przeszkodach ewolucji w powietrzu. Szymon Godziek od lat znajduje się w światowej topce zawodników zajmujących się kolarstwem grawitacyjnym, a żeby tego było mało jest także uczestnikiem najbardziej elitarnych zawodów i pokazów na świecie. 

,,Rower to moja największa pasja. Za każdym razem, kiedy jestem z nim w powietrzu czuję, że naprawdę żyję i mogę wszystko. To codzienne przekraczanie własnych granic i walka z grawitacją napędzają mnie do podejmowania kolejnych wyzwań zarówno w sporcie, jak i w życiu. Marka CUPRA podkreśla i wyzwala ten sam rodzaj emocji, dlatego bardzo się cieszę, że rozpoczynamy współpracę” – mówi Szymon Godziek.

Między treningami Szymonowi zależy na promowaniu i rozwijaniu kolarstwa grawitacyjnego w Polsce, aby tego dokonać, organizuje pokazy i zawody dla lokalnych społeczności. Stara się również inspirować młodych ludzi do stawiania pierwszych kroków w tej dyscyplinie. 

,,Szymon i jego pasja są idealnym odwzorowaniem wartości marki CUPRA, która od początku istnienia wzbudza intensywne motoryzacyjne emocje i chce przesuwać granice tego, co wydaje się niemożliwe. W najnowszej odsłonie naszego programu ambasadorskiego stawiamy na adrenalinę i przyspieszone bicie serca. Planujemy wspólny projekt kreatywny, w ramach którego będziemy mówić m.in. o tym, dlaczego warto postawić na intensywne emocje i skąd czerpać odwagę, by sięgać po więcej. Cieszę się, że zaczynamy kolejny inspirujący rozdział w historii naszej marki” mówi Jakub Góralczyk, kierownik ds. PR marek SEAT & CUPRA w Polsce.

Cupra zaprasza do współpracy osoby szukające wrażeń

Cupra zdecydowanie jest wyznacznikiem ekspresyjnego designu, kraftowej jakości i sportowych osiągów. Hiszpańska firma od samego początku zaprasza do współpracy osoby, które poszukują mocnych wrażeń. Jednym z takich ludzi jest Szymon Godziek, z którym marka zaplanowała pierwszą wspólną kampanię, która ma się odbyć jeszcze w tym roku. 

 

 

 

Przeczytaj również