Projekt wciąż jest owiany tajemnicą, ale spekuluje się, że model może nosić nazwę RS e-Tron. Premiera ma nastąpić najwcześniej za 5 lat, co byłoby wystarczającym okresem dla prac rozwojowych. Tymi miałby zająć się doświadczony na polu wydajnych supersamochodów elektrycznych Rimac. Chorwacki producent miałby zapewnić m.in. odpowiedni napęd.
Spekuluje się, że auto ma być wyposażone w 4 silniki elektryczne, które razem wygenerują 699 kW (950 KM). Z napędem na wszystkie koła pojazd powinien przyspieszać od 0 do 100 km/godz. przynajmniej w 2,5 sekundy. Inne plotki mówią też o baterii półprzewodnikowej o pojemności 95 kWh z bezprzewodowym systemem szybkiego ładowania.
Specyfikacja ma umożliwić zasięg 483 kilometrów na jednym pełnym ładowaniu. Dla zmniejszenia masy nadwozie będzie spójnym monokokiem stworzonym z aluminium. Niemal pewne jest zastosowanie aktywnej aerodynamiki, dostosowującej się do potrzeb podczas jazdy. Wszystko ma kosztować poniżej 200 tys. euro (ok. 870 tys. zł).