W 2012 i 2013 r. Lotus przyozdobiony był logiem Burn – napoju energetycznego dystrybuowanego przez Coca-Colę. Teraz emblematy Coca-Cola, Dasani Sparkling i SmartWater pojawią się na MCL33. Nowe „wlepy” na autach stajni z Woking zobaczymy podczas Grand Prix USA, Brazylii i Abu Zabi. Logo będzie również widoczne na kombinezonach kierowców.
Zak Brown, szef McLaren: Coca-Cola ma bardzo bogatą historię w roli sponsora oraz długą listę innowacyjnych akcji i eventów, dlatego jesteśmy zaszczyceni, że firma wybrała McLarena jako partnera do poszukiwania nowych możliwości w Formule 1. Ten sport cały czas się zmienia, podobnie jak nasz zespół i nie możemy się już doczekać współpracy z Coca-Cola.
W ramach podpisanej umowy, nowe logotypy pojawią się na bolidzie McLarena podczas wyścigów w Austin (USA), na Interlagos (Brazylia) oraz Yas Marina (Abu Dhabi). Receptura Coca-Coli została opracowana w 1886 roku przez J.S. Pembertona, farmaceutę z Atlanty. Był to jego drugi napój na bazie liści koki i orzechów koli (pierwszy nosił nazwę Pemberton’s French Wine Coca).