Okazuje się, że nawet większą niż dotychczas sądzono. Jak podał magazyn AutoExpress następna 911-tka na 2019 r. o kodzie wewnętrznym 992 będzie mieć przynajmniej dwa warianty hybrydowe: średni i najwyższy.
Ten pierwszy ma prawdopodobnie zawierać z tyłu 3-litorowego, podwójnie uturbionego, 6-cylidnrowego boksera. Przy przedniej osi byłby silnik elektryczny. Wariant mocniejszy wyróżniałby się zarówno mocniejszą jednostką spalinową, jak i elektryczną. Oba rozwiązania mają być hybrydami typu plug-in z napędem na cztery koła.
Dyskusja nad hybrydyzacją 911-tki sięga 2012 r., ale wówczas Porsche było niechętne dodania tej technologii ze względu na masę i przestrzeń zajmowaną przez baterię. Po 6 latach niemiecki producent najwyraźniej jest gotowy na wprowadzenie hybrydy do najbardziej sportowego modelu, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowego charakteru auta.
Rocznik 2018 może być zatem ostatnim Porsche 911 bez zasilania żadną energią alternatywną niż benzyna. Przed kolejnym rokiem warto porównać obecną generację, co jest możliwe, np. na spotkaniach z cyklu Porsche Driving Experience, organizowanych także w Polsce.